Hoeveel uur slaapt jou kindje ( OVERDAG ) ?

Naar mijn idee slaapt Talysha nog best veel, ik had ergens gelezen dat kindjes rond de 8 maanden rond de 2 en half a 3 uur slapen overdag !!

Talysha slaapt nog 5 a 5 enhalf uur.

Dat verdeeld over 3 dutjes !!

Is dit niet een beetje veel ?

Dus daarom mijn vraag hoelang slapen jullie kindjes OVERDAG ?

En hoe oud zijn ze ?

Damian slaapt smorgens ongeveer 1,5 uur en

smiddags ongeveer 1,5 a 2 uur

Sommige kindjes hebben gewoon net even wat meer slaap nodig.

Jurian begon met een uurtje per dag :shock: Maar nu heeft hij een prima ritme, en slaapt hij 's morgens 2 uur, 's middsags 1 tot anderhalf uur, en rond 5 uur weer een uurtje. En dan gaat hij 7 uur naar bed voor de nacht zeg maar. Maar hij is nog maar 2,5 maanden oud.

Mijn moeder vertelde dat ik tot mijn eerste jaar ook bijna de hele dag sliep. Ik had blijkbaar veel slaap nodig. Dat kan gewoon :slight_smile:

Lucas slaapt ook gerust 5 uur verdeeld over 3 slaapjes.

Soms doet hij het met 2 uur de hele dag, dan weer 4 uur, en soms dus ook met 5 uur.

Robin sliep ook altijd veel, en heeft dat ook lang volgehouden.

Tot en met zijn 3de jaar ongeveer deed hij in de middag nog een slaapje van 1 á 1,5 uur.

Kevin slaapt liefst nog 3 tot 4 uren 's middags (al lukt dat niet als hij verkouden is bijv of mama heeeeeel graag wegwil :oops:) en doet dat al vanaf ca de leeftijd van jouw kindje in één dut.

Tarah slaapt volgens het boekje. Uurtje wakker (inclusief voeden/luier/spelen) en dan weer slapen. En ze wil maar 5 voedingen en slaapt doorv:D, dus dat zijn 5 wakkere uurtjes overdag.

Deed Jasmijn ook hoor, zoveel slapen. Pas tegen dat ze 1 jaar werd is ze overgegaan op 2 slaapjes. 's morgen ongeveer 1,5 uur en 's middags ongeveer 2 uurtjes. Nu slaapt ze al een hele lange tijd alleen nog 's middags. Meestal wel 2,5 uur. En heel af en toe wil ze helemaal niet slapen maar dan is ze aan het eind van de middag behoorlijk vervelend :roll: .

was bij fenne op die leeftijd ook zo en vanaf 1 jaar ong 1 middagdut van 2/3 uur! Doet ze nu trouwens nog steeds!

Mara is telkens rond de voeding 1 u wakker en zo de hele dag…dus een 8 u slaap overdag!