Ik ben even rond aan het kijken voor een kinderdagverblijf voor Sanna. Nu moet ik bij de belastingdienst het aantal uur invullen.
Alleen op de site van het kdv kan ik niet vinden uit hoeveel uur een dagdeel bestaat.
Zijn daar standaarden voor of is dat overal anders?
En gelden die uren dan ook voor de naschoolse opvang?
Ik heb echt geen enkel idee :doh: Nu snap ik waarom ik mensen altijd over dat geregel en gedoe hoor praten :lol:
wisselt per KDV… ligt eraan hoe laat je een kind kan brengen en ophalen… Bij ons is het 07.30-13.00 en 13.00-18.30 maar bij vorige was het juist 8-12.30 en 13-18. zou het ff navragen bij KDV
bij ons is een dagdeel 5,5 uur en een dag 11 uur.
Brengen kan van 7.30 tot 9.00 en ophalen tussen 12.45 en 13.15 (geloof ik) en van 16.30 tot 18.30. Hoe laat je hem brengt of haalt, maakt niet uit, dus als je hem 9 uur brengt en om 16.30 haalt betaal je nog steeds 11 uur.
Hier geen dagdelen, maar ik zou het KDV gewoon even bellen, zij weten dit vast!
Hier een dagdeel 5,5 uur, een dag 10,5 uur. Het is een flexibele opvang, dus we mogen hem brengen en halen wanneer we willen (al vinden ze het wel fijn om ongeveer tijden te weten, zodat ze er rekening mee kunnen houden met eten en flesjes enzo). We kunnen ook een verlengd dagdeel doen, dus dat we hem 12 uur brengen en 18.00 uur ophalen. Dan betalen we voor 6 uur, i.p.v. meteen voor een hele dag. Maar dat komt bij ons niet voor.