hoeveel tussen tijd ...

Hallo

Even een vraagje , mijn zoontje krijgt nu meestal nog 6 flesjes omdat hij niet altyd de 4 uur er tussen laat .

Maar soms dan is hij heel lang wakker en slaapt hij net weer als de 4 uur om zijn , in hoe verre kan je hem dan weer laten slapen

Moet ik hem dan echt weer wakker maken of kan ik hem zoals ik wel eens doe hem gewoon laten tot hij zich weer meldt

Groetjes

Ik zou dan even goed in de gaten houden wanneer hij moe gaat worden… en hem net voor die tijd een flesje geven… Dan gaat ie lekker met een volle maag slapen…

Dat is een beedje het probleem want dan zit er veel te weinig tyd tussen … vandaar dat ik dan denk moet ik hem echt wakker maken ?

Groetjes

Ik zou hem lekker laten slapen en wachten tot hij zich meldt.

Ik zou hem ook laten slapen tot hij zelf komt!!

Ik maak ze altijd wakker als het tijd is. Soms wel met een half uur speling :wink: . Ik doe dit eigenlijk, omdat ik een tweeling heb. Op deze manier hebben ze altijd een vast schema en ben ik niet de hele dag bezig met voeden. Ze zijn er nu aangewend en zijn veelal net wakker als het tijd is voor de voeding.

Ik maakte hem ook wakker… Er was maar 1 fles waarbij hij t zelf mocht bepalen, en dat was de nacht. De rest moest wel een beetje volgens bepaalde tijden.