Wij 4!! haha :lol:
We hadden er toevallig 4 in dit huis toen we het kochten, dus nooit weg gedaan, tja, dan kunnen we ze er net zo goed allemaal ook weer neer zetten.
Ik vind het wel handig, als ik even op zolder bezig ben met de was gaat onze zoon mee naar boven, en speelt hij lekker op zolder, zonder dat ik me ergens zorgen over hoef te maken.
Maar als ik ze zou moeten aanschaffen kwamen er 2 denk ik, op de overloop bij de trap naar beneden, en naar de zoldertrap.
en toch blijf ik die dingen gevaarlijk vinden…
kleine draak van mij had zo in de gaten als ik hem omhoog wip,
en een keer hard tegen aan val…
ben ik weer vrij uit de gevangenis !
ook grote draak, die moest midden in de nacht plots naar beneden…
loop hij met alle geweld dat hekje eruit :shock:
(ik dacht er is een bom ontploft bij de buren)
ook met de kastdeurtjes slotjes…
nee mama, ik stop mijn vinger tussen het kiertje,
en huppaa wip dat ding omhoog,
en zo kom ik lekker bij de WII !
Erg fijn die kinder beveiliging,
naar niet voor mijn terror tim en jopie sloop !
Ik heb alleen maar rust als hij buiten speelt, of slaapt :mrgreen:
Nu gaat ie gewoon met zijn rolschaatsen naar boven, :wall:
snel even geleerd op je billen naar beneden,
en omhoog aan de rechterzijde bij de leuning…
Wij hebben er nog nooit 1 gehad …
nu nog twee, we hebben een wenteltrap en vind dit veilig. nu zijn we de zolder aan het verbouwen en gaat de deur voor die trap weg dus komt daar ook nog een hekje voor, waarschijnlijk op zolder zelf niet aangezien daar wel een deur komt.
wij hadden er 4, maar hebben er 3 in gebruik. 1 naar boven, 1 bovenaan de trap. dan boven op de gang naar zolder.
Wij hebben er 4. Bij beide trappen boven en onder. Voor onze dochter niet meer nodig maar ik ben gastouder dus ik laat ze lekker zitten.
Wij hebben er 3. Eentje tussen de gang en de woonkamer (paste niet bij de trap), eentje bovenaan de trap en eentje onderaan de zoldertrap. Bovenaan de zoldertrap hebben we niets, want dat past daar niet, maar ik zette er altijd wat voor.
@Barbara wrote:
geen, ook niet gehad toen jolijn kleiner was. We hadden een open trap in de kamer, dus daar helpt geen hekje aan en ik wilde niet de halve woonkamer gaan barricaderen.
Bovenaan was wel een deur.
dit hebben wij ook zo echt niet weten hoe we een traphekje hier aan vast moeten maken?
@roosje83 wrote:
@Barbara wrote:geen, ook niet gehad toen jolijn kleiner was. We hadden een open trap in de kamer, dus daar helpt geen hekje aan en ik wilde niet de halve woonkamer gaan barricaderen.
Bovenaan was wel een deur.
dit hebben wij ook zo echt niet weten hoe we een traphekje hier aan vast moeten maken?
Op traphekjes punt nl kan je wellicht een oplossing vinden voor jullie open trap
bedankt voor de tip zal eens kijken :thumbup:
Hier hebben we er ook 4.
2 boven en onder aan de trap,1 in de keuken en 1 bij de tuindeur.
Wij hebben er 2. Beneden en boven aan de trap.
Wijhebben er geen, rare trap waar er geen bevestigd kan worden (iig niet als je niet handig bent ). We hielden dus altijd de deur van dewoonkamer dicht, nooit misgegaan gelukkig.
Boven is eigenlijk nooit in me opgekomen… maar ik liet ze dan ook nooit boven rondkruipen/lopen. Hooguit een enkel keertje in de kamer grenzend aan balkon als ik de was ophing, maar daar ging dan gewoon de deur van dicht, maar ook dat kwam maar zeldenvoor aangezien ik meest van de tijd twee of meer kleintjes in huis had, dan ga je dat soort dingen toch op andere momenten doen.
wij hebben geen 1 trapje in gebruik of ooit gebruikt
Wij 1! Alleen bovenaan de trap. Voor de zoldertrap hebben we niks. Heb er ook nog geen hinder van ondervonden dat hij naar boven gaat…