Nou t gaat heel erg goed eigenlijk (dank je dat je t vraagt :-* )
Ze heeft goede medicijnen nu en ze hebben nu 2 weken geleden bloedgeprikt en ze was helemaal uit de rode
cijfers en mogen we nu de medicijnen gaan halveren en moeten we in september terug.
Ze was zelfs sinds april 1,1 kilo en 4,5 gegroeid :o Ze hoefde duidelijk niet meer de reserves aan te vullen
en kon nu echt gaan groeien.
Ze is nu ook bijna 2 maanden zindelijk dus ik mag nu echt niet klagen
Als ze t zo goed blijft doen dan mag ze zelfs naar regulier onderwijs :dance:
Ik zie alleen wel weer op tegen t slechte weer in de winter en dat we dan weer in t zh belanden :thumbdown:
Met Tes alles goed ?
Wat goed dat Fieke het zo goed doet Zal voor jullie ook wel een beetj erust geven, niet? Ik zie ook wel een beetje op tegen de winter, Mik was van oktober tot maart doorlopend ziek de eerste 2 winters van zijn leven.
Met Tes gaat het goed, doet het goed op de medicatie, afbouwen schiet niet op, dus we laten het maar even zo.
As dinsdag weer op conrole bij de kinderarts, ben heel benieuwd wat hij van Tes vind nu.
Liefs
Inderdaad geen zorgen maken. Wij hebben helaas ook een spugertje! En geen mondjes teruggeven, maar echt een golf soms met enorm veel kracht! Ik ben gewoon verbaasd dat Lars zo ontzettend goed groeit. Regelmatig wordt er hier omgekleed en heb ik zelf een schoon shirt nodig. Johannesbroodpitmeel toevoegen aan de fles, voeding doorroeren ipv van schudden, tijdens voeding drie keer stoppen om te boeren, half uur na eten rechtop zitten en bedje omhoog zetten het helpt allemaal nauwelijks! Ik hoorde dat als ze vast eten zouden krijgen het wel minder zou worden. Lars zit inmiddels een beetje aan de fruit en groente, maar hij blijft spugen. Ik ben bang dat er niks anders opzit dan te wachten tot hij een jaar is.
Lars zit hier ook de hele dag met een slab om. Staat niet zo leuk he? Maar ja, het is even niet anders. Dat speiers dijers zijn klopt hier wel zo’n beetje. Lars wordt echt een michelen-mannetje :mrgreen: ! En dat ondanks het spugen…
Nutriton is overal verkrijgbaar. Bij supermarkt en drogist!