Gisteravond had ik afgesproken met de vrouwen van zwangerschapsgym, nu vertelden 2 van hun hoelang hun kindjes sliepen…1 vertelde dat haar zoontje 2 uur sliep en dan ook wel weer 2 uur wakker was. Een andere vrouw haar zoontje was heel veel wakker overdag
Emma slaapt meestal van voeding naar voeding ( bijna altijd 4 uur)na de voeding knuffelen we even en dan gaat ze nog even spelen in de box. Dat is bijelkaar ongeveer een uur, soms wat langer en soms wat korter.
Emma gaat daarna weer slapen…ze slaapt dus eigelijk de hele dag.
Ze slaapt 's nachts meestal door.
Hoeveel slapen jullie kindjes ongeveer ?
Eva sliep als baby bijna niet en Christan alleen maar.
Beide sliepen de nacht pas door na 4 maanden.
Hier was het met 1 maand heel verschillend. Hij sliep wel heel veel moet ik zeggen. Als hij bijvoorbeeld tegen je aan lag viel hij snel in slaap en kon dat heel lang volhouden. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet. Ze zijn dan nog zo klein en slapen naar behoefte. 's Nachts werd hij wel wakker, maar alleen voor een voeding. Nu slaapt hij overdag gemiddeld 3 tot 4 keer en 's nachts zo’n 6 tot 7 uur achtereen. Hij wordt nog steeds alleen wakker voor een voeding en slaapt dan weer verder. Sowieso slaapt hij bijna direct zodra ik het licht uit doe.
Liefs Moirah
Mijn Emma :inlove: mooie naam he, sliep met 1 maand ook net zoveel als jouw Emma. Ook na voeding even wakker, knuffelen, spelen en weer naar bed, de nachten had ze toen soms een voeding soms niet. Nu is madam sinds spruw van t padje en zit iets haar dwars dus haar slaapritme ligt helemaal overhoop. Wel slaapt ze de laatste dagen door.
Gemiddeld zijn kindjes van een maand steeds per keer 45/60 minuten wakker en dat inclusief voedingstijd, dus die van jou is lekker “gemiddeld” aan t slapen (en dus was die van mij ook “gemiddeld” haha)
Fijn hoor, dat ze zoveel slaapt!!
Janet, volgens mij slaapt Emma gewoon heel normaal hoor! Kreeg bij mijn peuter een papier mee dat hij tijdens de voeding gemiddeld een 3 kwartier wakker mocht zijn met een maand (vertel dat maar eens aan een baby :roll: :silenced: )
Elk kind is anders he
Anique heeft de eerste 2 maanden echt alleen maar geslapen. Ze werd wakker,
kreeg eten en viel tijdens het eten weer in slaap om pas weer wakker te
worden met de volgende voeding.
Wessel sliep ook heel veel (was bijna saai)… voeding, knuffelen, even in de box --> slapen --> 3,5 uur later --> voeding, knuffelen… etc. etc…
echt heel veel slapen dus…
Hier ook een slapert - behalve als ze ergens last van heeft kwa wat krampjes is het wat onrustiger maar anders af en toe wakker worden om te eten en daarna slapen we weer verder.