Hoeveel slaap overdag?

Hier ging het eerst goed maar nu slaapt hij overdag weer bijna niet :?

En de nacht gaat ook minder ineens, hij is zo onrustig.



Ik ben zooooo :zzz: :zzz:

Sprongetje?



Vervelend, maar ik heb in de afgelopen 8 maanden ook amper een nacht doorgeslapen…(eigenlijk alleen maar de afgelopen 3 en dan nog is meneer om half 7 klaarwakker!)

Niemand die je kan aflossen of een keer een nachtje opa en oma, mocht je daar zelf aan toe zijn… :hug:

Hier ook eerst de Pacco gebruikt, werkte bij onze zoon perfect, maar onze dochter raakte erg gefrustreerd in de Pacco.

Onze zoon is uiteindelijk over gegaan naar de Puckababy, die hebben we nu ook bij onze dochter aan, werkt perfect.

Hij ziet er alleen niet zo fantastisch meer uit doordat ze op haar vuistjes sabbelt door de doek heen, haha :lol:

Wij hebben de Dreamswaddle van Mum2Mum gebruikt dat is een inbakerzak. Roan was ook onrustig en sliep weinig overdag (voor mijn gevoel). Maar op een gegeven moment hebben ze overdag ook minder slaap nodig en het ene kindje helaas wat sneller als een ander :wink:



Baker je hem dan snachts nog in> Of doe je dat niet meer?

Dit heb ik nog niet mee gemaakt: Onze zoon heeft vandaag enorm veel geslapen overdag (vanaf vanochtend 8 uur na z’n voeding). Alleen wakker om te drinken, wel even wakker maar viel in slaap op m’n arm.



Kan dit te maken hebben met dat we afgelopen weekend weg zijn geweest?

Ik merk ook dat hij steeds minder huilt. Hij komt nu steeds vaker om de 2,5 a 3 uur. 's Nachts om de 3/4 uur. Of is dit een sprongetje?



Hij slaapt overdag op z’n buikje (wel in het zicht) in de wagenbak. Zou het daar aan liggen dat hij nu veel slaapt?

Kwakje, wat fijn dat hij ineens goed sliep :thumbup:

Het eerste sprongetje komt met 5 weken, dus het kan.



Ik ben gestopt met Dion Inbakeren, het maakte geen verschil. Hij ligt nu weer in zijn slaapzak. Overdag slaapt hij nog steeds bijna niet, geen idee wat ik nu nog kan proberen :think:

De laatste dagen slaapt hij van 20:00 uur TOT 2:10 uur, maar vanaf 4 uur is het weer afgelopen :?