Hoeveel schepjes?

Voor degene die de bambix 's morgens in een flesje doen, hoeveel (melk)schepjes doen jullie er dan bij? Ik kom niet verder dan 4 schepjes omdat hij anders niet meer te drinken is. Veel te dik anders. We gebruiken een 3 standen speen op stand L.

Hallo,

Ik doe er soms wel 4, 5 of 6 scheppen bij, wat ik wel heb gedaan is een normale speen gepakt dat is geloof ik de nummer 4 en daar heb ik bij de gaatjes een kruisje gemaakt.

Snap je wat ik bedoel maar dan gaat het drinken goed anders dan krijgt ze er niets uit.

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

Groetjes

ik doe een evenredig aantal schepjes pap er in als dat ik melkschepjes doe. Dus bij zijn ochtendfles doe ik 9 schepjes melk, en 9.5 schepjes(dezelfde formaat) pap… gaat prima. Ik gebruik de avent drie standen speen op stand 3

ik doe 3 eetlepels bambix in de fles met 210+7.

dit gaat net met de 3 standenspeen van avent.

mv2kids, bedoel jij 9 scheppen met het schepje van de melkpoeder?

9 scheppen??? :shock: In een fles??

Wij maken 210+7 met 4 scheppen groeipap 8mnd.

Ja, ik stond er ook even van te kijken. 9 schepjes! :shock: Maar ja, mijn buurvrouw doet er ook 8 schepjes in. Daar stond ik ook al van te kijken dus daarom dacht ik, ik vraag het even na hier. Met 4 schepjes is hij net te drinken inderdaad.

Mv2kids, ik vind het wel knap van Daan dat hij dat door de speen krijgt :clap: .

bedoelen jullie met de schep die bij de melkpoeder zit?

Ja die bedoel ik wel… 4 soms 5 van die schepjes…

Ik doe er denk ik ook wel meer in. Namelijk 3 1/2 eetlepel (mét bult :wink: ) in een fles van 210+7. Gaat prima, als Dana echt honger heeft zoals 's ochtends, dan trekt ze de fles op stand 1 leeg voordat wij de fles naar een andere stand hebben kunnen draaien. :mrgreen: