hoeveel rijstebloem??

doen jullie in het flesje?? Ik wil Daan graag laten wennen aan wat pap… maar het hoeft niet perse om hem te laten doorslapen, dat doet ie toch al wel…

Zit even te twijfelen of het wel nodig is eigenlijk… :think: :think: :think: hij spuugt de laatste tijd na de voeding wel wat meer, wellicht door de voeding wat dikker te maken met rijstebloem dat hij wat minder spuugt?? Maar doe ik dan toch de avond fles, of toch maar liever de ochtendfles… en hoeveel schepjes er dan in(ik meen me te herinneren dat ik bij Lucas gewoon dat schepje van de melk gebruikte, maar hoeveel dan??)

Sjee zeg… dan doe je het allemaal voor de tweede keer… maar dat ik het me nu herinner? :naughty:

volgens mij stata op de verpakking 2 eetlepels.

Quillan krijgt altijd flessen van 240cc en ik ben begonnen met een thlepel perdag en dan deed ik erom de dag een thlepel bij hij zit nu op 8 eetlepels en meer doe ik er ook niet bij. 3 Thlepels is 1 eetlepel

Succes

Gr Marielle :vlinder:

Boaz krijgt 200 ml fv en ik doe daar 3 eetlepels rijstebloem bij.

nou ben er maar ff mee opgehouden… als ik het 's avonds geef dan moet ik hem zelfs om 9 uur 's ochtends nog wakker maken… en als ik het 's ochtends geef, dan heeft ie bij de tweede voeding nog eigenlijk helemaal geen honger. Nee is nog echt een beetje overbodig bij ons… Straks als ie bambix mag hebben ga ik het nog maar eens proberen!!