jullie kindjes (volledig bv) per 24 u met 3 1/2 maand?
En is het normaal dat de natte luiers minder zwaar worden rond deze tijd?
Ik herinner dat ook Daniëlle dat had, maar weet niet meer wanneer…
Alvast bedankt!
Ik geef dan geen bv.
Hier op die leeftijd leek het ook dat ze minder gaan plassen maar ben je toevallig overgestapt op grotere luiers ?
Vind altijd als ik overstap op grotere luiers dat de luier dan niet zo vol zit.
Maar het zit dan meer verdeeld.
Hier worden ze niet minder.
Juist meer de plasjes worden steeds groter !!
De poepluiers in begin poepte ze om de dag.
En nu heeft ze 3 x per dag een poepluier :snooty:
Ik geef borstvoeding en mijn zoontje van 3,5 maand poept 1 keer per dag. Heel soms 2 keer en ook wel eens niet. Dan heeft hij er wel echt last van, gelukkig komt dat niet vaak voor. Ze zeggen dat bij borstvoeding ze niet elke dag hoeven te poepen. Veel poepen schijnt ook niet erg te zijn.
De plasluiers zijn hier de ene keer groter en de andere keer weer niet. Tja aan mijn antwoord heb je dus waarschijnlijk weinig
Toch wel hoor Lys!
Ik ben al weken geleden naar een grotere maat luiers gegaan dus dat is het niet.
Corné heeft een gemeen abces op zijn billen en was in 5 weken maar 330 gr. en 2 cm. gegroeid dus ik vroeg me af of het met groeien en het abces samenhangt of met de leeftijd.
Verder ken ik geen andere moeders die nu met 3 1/2 maqand alleen bv egven dus ik vraag het even hier…
hier is het wisselend, soms een paar keer per dag en soms 1 x in de drie a vier dagen.
Meestal 1 per dag. Jesper is 9 weken
Nou het is weer bijgestrokken, niet meer bij elke luier ontlasting maar wel meerdere keren per dag en ook weer goede plasluiers.
Ik ga vandaag over een week wegen en meten, ben benieuwd of Corné dan meer gegroeid is dan vorige keer! Ik post het nog wel hier.
Bedankt voor het meedenken!
Rineke: Fijn dat hij weer betere plasluiers heeft!
En hoeveel poepluiers een baby heeft verschilt heel veel per kindje hé!
Florens had heel veel poepluiers op een dag (best lang) en die had vanaf 6 weken flesvoeding en dat veranderde niet echt hoeveel hij poepte.
Joran heeft meestal om de dag een poepluier, soms duurt het wat langer. (in het begin zat er wel ruim een week tussen!) En die krijgt bijna volledig bv.
Dus je ziet toch wel verschil