hoeveel plakken

Hoeveel plakken haal je uit een zelf gebakken cake?



Het is voor een traktatie en er zijn 13 kindjes en 4 leidsters.



Kan ik er maar beter 2 bakken?

Ik zou er 2 bakken. Liever iets te veel als te weinig, 't komt vast wel op :wink:

Yep 2 cakes! Succes met bakken! :thumbup:

ja ik zou ook 2 cakes bakken!

Of kleine cakejes en dan versieren

( uit 1 pak mix voor een cake haal ik zo 20-24 cakejes)

Ja, dat heb ik vorige week ook gedaan, uit een gewoon pak cakemix kleine cakejes gemaakt en versierd! Ik haalde er 20 uit, maar het hadden er meer kunnen zijn, ze waren nu lekker groot :mrgreen: Dan ben je met 1 pak en wat versiering klaar en het is ook nog hartstikke vrolijk! En Thijs kan dan nog helpen ook. Veel plezier met het trakteren!

Bedankt voor de atwoorden



Ik maak er maandag 2, Thijs mag helpen



Dinsdag krijgt hij dan de cake, slagroom en 2 strooibussen met versiersel mee zodat de kindjes zelf hun plakje cake kunnen versieren. :smiley:



(de afgelopen 3 jaar al cakejes gedaan en afgelopen week voor Ilse ook prinsessencakjes gemaakt, lekker makkelijk en altijd een succes)

Ik denk dat ik dit idee van je ga stelen voor als Amy mag trakteren :mrgreen:

@Fleur wrote:

Ja, dat heb ik vorige week ook gedaan, uit een gewoon pak cakemix kleine cakejes gemaakt en versierd! Ik haalde er 20 uit, maar het hadden er meer kunnen zijn, ze waren nu lekker groot :mrgreen: Dan ben je met 1 pak en wat versiering klaar en het is ook nog hartstikke vrolijk! En Thijs kan dan nog helpen ook. Veel plezier met het trakteren!




Koop je dan gewoon van die losse muffinhoesjes, of hoe die dingen ook heten? :lol:

En hoe vol doe je die dan? :think:

@Becca wrote:

@Fleur wrote:
Ja, dat heb ik vorige week ook gedaan, uit een gewoon pak cakemix kleine cakejes gemaakt en versierd! Ik haalde er 20 uit, maar het hadden er meer kunnen zijn, ze waren nu lekker groot :mrgreen: Dan ben je met 1 pak en wat versiering klaar en het is ook nog hartstikke vrolijk! En Thijs kan dan nog helpen ook. Veel plezier met het trakteren!




Koop je dan gewoon van die losse muffinhoesjes, of hoe die dingen ook heten? :lol:

En hoe vol doe je die dan? :think:




Ik heb thuis cakevormpjes van Dr. Oetker en ik heb ze ooit bij, ik dacht Xenos gekocht. Ze hebben alle kleuren van de regenboog. Voor de helft (of een pietsie meer) vullen met beslag, dan komen ze tot de rand als ze gaar zijn. Ik zal eens kijken of ik er een foto van heb…

Okee, mijn kinderen krijg je er gratis bij :mrgreen: :wink: :



Leuk zeg!! :inlove: :inlove:

En dan heb ik het over je kinderen :mrgreen:



Thanks voor de tips van de cakevorm :thumbup: