Hoeveel pampers in een pak?

Ff een vraagje wat ik niet gegoogled krijg, weet iemand hoeveel pampers er zitten in een pak maat 4? (heb nu nog laatste restjes maat 3). Mijn hub staat op het punt om naar de makro te gaan en daar is een aanbieding, nou zegt mijn oppas dat het niet voordeliger is dan aldi luiers. Ik ben eigenwijs en wil het zelf uitrekenen :mrgreen: .

En dan kan ik misschien ook wel meteen vragen of iemand weet hoe duur maar 4 bij kruidvat is en hoeveel er daar inzitten.

Mijn moeder heeft alsvast 3x3 pakken pampers babydry meegenomen. En die kwam uit op 12 cent per luier



Erge is dat mijn zoon pas in januari komt en ik dus nu al 486 luiers heb die ik waarschijnlijk pas na 3 maanden kan gebruiken. Maar mijn broer zegt ook als de pampers bij de makro in de aanbieding zijn ze ook echt goedkoop zijn. Dus daarom maar meelaten nemen, wilde eigenlijk new baby maar die waren geloof ik niet in de aanbieding

Ik twijfel dus of ze wel goedkopen zijn in maat 4. Voor maat 3 zijn ze in ieder geval wel goedkoper, maar het schijnt dat in maat 4 een stuk minder luiers zitten, bij de aldi zit er maar 1 minder in dan maat 3 (maat 3 heeft daar 70 luiers en maat 4 69, en de prijs is hetzelfde).

Ik heb wel altijd zoiets als het echt goedkoper is dat ik inkoop. We hebben opbergplek zat thuis en het eet en drinkt niet en gaat niet overstuur, dus waarom niet.

44

k heb berekend dat het niet uit maakt als je die pakken ehbt dwaar extra in zitten, alsje er daar twee voor twintig euro hebt, is dat evenveel pamers als drie pakken normaal… dus waar er 44 inzitten!



je hebt beide keren 132 pampers… als ik ff goed en snel reken

Dan klopt het wat mijn buuv zegt en zijn ze niet goedkoper, zelfs niet als ik 3 megapakken zou kopen. Dan zou het namelijk inc btw 6,55 per pak zijn (voor 44 stuks dus) en bij de aldi is het 9,95 voor 69 stuks. Noi zal ik binnenkort eens bij kruidvat binnenlopen hoe het daar is. Ben benieuwd. De aldi luiers krijgt onze Ralf nu bij de oppas en die zijn echt prima. :thumbup:

Ik weet dat er in maat 4+ 44 zitten, dus in maat 4 zullen er 48 zitten… Ik haal mijn luiers altijd met bon(10 euro korting) en dan twee voordeeldozen bij de nettorama. Dat zijn dus 4 pakken voor 24 euro, is dus 6 euro per pak… komt uit op 13.6 cent per luier.



Ik heb zo geen flauw idee hoeveel luiers er in een pak bij de aldi of kruidvat zitten, dus kan geen vergelijking maken voor je

Jaaaa, ik heb wat makkelijks gevonden



www.degoedkoopsteluiers.nl

bij de aldi maat 4 zitten er 62 luiers in!

@Femke Fataal wrote:

Jaaaa, ik heb wat makkelijks gevonden



www.degoedkoopsteluiers.nl




dat zijn niet helemaal de actuele prijzen!

kruidvat: mt 4+ is 13.99 voor 80 luiers…

Bij de slecker zijn de pampers nu ook in de aanbieding. 3 pakken voor 18,95 dacht ik. Volgens mij waren ze daar per pak nu net zo duur als de pakken per stuk bij de makro dus ik zou ze lekker bij de slecker halen. Hoef je niet meteen 9 pakken te kopen.

www.watkostenluiers.nl

weet iemand tot welke datum de pampers in de aanbieding zijn bij de makro?

heb net voor je op hun site gekeken tot maandag 17 november[/spoiler]