hoeveel kost leidingen doortrekken etc..

wie heeft een man, of wie weet zelf wat de kosten zijn van het verleggen van een gasleiding. Deze moet ongeveer anderhalve meter verlegd worden en uiteraard in de muur gefreesd worden.

dit idem met water, maar deie moet alleen veertig cm opgeschoven worden, idem met de afvoer.

electra moet ook wat verlegd worden, ook ongeveer een meter of twee. ook weer gewoon door de muur.





k had al verschillend emensen gevraagd, maar iedereen zegt dat ze het niet precies weten hoeveel werk het is en hoeveel het kost.

hoi



mijn man is loodgieter en zegt dat het vrezen in de muur het duurst zal zijn dus als je dit alvast zelf doet scheelt dat enorm dan kom je op ongeveer 80 euro uit zegt mijn man en voor het vrezen zoude ze zo 100 euro kunnen vragen geeft meneer de loodgieter hier aan :smiley:

per meter? of voor alles?





dat frezen en gas is juist probleem… voor de rest hadden we al iemand

:oops:

Dat frezen kun je makkelijk zelf hoor. Desnoods gewoon met een hamerboor machine. Het hoeft toch niet mooi want het komt achter de keuken.



Alles bij elkaar misschien een uurtje of 6 werk dus exclusief afwerken en materiaal mag het nooit meer dan 250-300 euro kosten.

tis echt maar heel weinig werk… t zijn maar erg kleine stukjes…



in elk geval… bedankt tot zover… dan weet ik ongveer op wat we kunnen schatten!!



dat zelf in de muur hakken durven we niet, want we hebben geen idee waar de leidingen liggen, aangezien dr helemaal niksklopt van die hele leidingstelsel hier in huis ten opzichte van de tekeningen, helaas