Hoi,
Ik het advies gekregen om de borstvoeding nu toch binnen een maand af te gaan bouwen (vanwege nieuwe zwangerschap vrij snel na de geboorte van Daan, zwangerschap, bevalling en bv heeft allemaal veel energie gevraagd van mijn lichaam en die is nu nodig voor de nieuwe zwangerschap).
Hoeveel flessevoeding heeft een kindje van 8 maanden nodig? En van 9 maanden? (het afbouwen duurt eventjes) Heeft hij ook nog extra vitamine’s daarbij nodig? Of pap?
Graag wat advies, aangezien ik eigenlijk niets weet van flessevoeding. Ik woon trouwens in het buitenland en daar zullen ze wel andere merken hebben dan in NL, maar dat geeft niet.
groetjes Shams
Hoi meiden,
Heb inmiddels wat info van internet gehaald en ga hem 3 keer 200 ml geven. Jammer dat niemand gereageerd heeft hier, zo’n moeilijke vraag was het toch niet?
groetjes Shams
bij 8maanden kreeg mijn zoontje 4 flessen van 180ml.
Met 9maanden ben ik over gegaan naar 3flessen van 230ml
met pap er door. Merkte dat hij wel moest wennen aan de overstap,
daarom met pap.
hey mijn dochtertje is nu 7 maanden en ze krijgt maar 2 flesvoedinge de rest krijgt ze groente en brood of fruit maar ik geef al vanaf het begin FV dus ik weet niet of daar nog verschil in zit als je overgaat
Yeline krijgt al vanaf ze 6 maanden is 2 flesvoedingen van rond de 200cc per fles.
Kian kreeg 3 flessen van 200 ml en nog steeds eigenlijk.