Hoeveel flessen heb je nodig??

Ik ben inmiddels al lekker bezig spullen te verzamel en te bestellen.

Nu heb ik een hele leuke link van iemand alhier gekregen waar je Tommee Tippee flessen kunt bestellen.



Nu is mijn vraag hoeveel flessen dien je in huis te hebben en welke hoeveelheid.

En is het ook al verstandig om een papspeen te bestellen??



Ik heb de keus uit.



150 ml

260 ml

340 ml



Alvast heel erg bedankt :-*

In het begin zijn kleinere flesjes makkelijker in gebruik. De schaalverdeling is vaak ook wat duidelijker dan op een grotere fles. Twee flesjes is wel voldoende. Dus ik zou in eerste instantie twee flesjes van 150 ml kopen en dan later de grotere.



Ik zou eerst afwachten hoe je kindje uit die fles en speen gaat drinken. Soms zijn bepaalde flessen en spenen niet geschikt en moet je dat eerst uitzoeken en vanalles proberen. Lianne dronk in het begin het beste uit de Avent-flesjes met brede speen. Met de smalle spenen kreeg ze heel veel lucht binnen. En later kon ze ineens niet meer uit de Avent-flessen drinken en zijn we overgestapt op Difrax. Dus je kunt beter van tevoren niet teveel van een bepaald merk/soort fles of speen kopen!

eh…



ik heb hier 2 grote en 1 kleine tommee tippee flessen staan.

Zijn alleen de eerste 6 weken gebruikt.

Je mag ze hebben tegen verzendkosten, moet je alleen zelf nieuwe spenen kopen, maar lijkt me toch voordeliger :think:

Ze zijn nooit in de vaatwasser geweest, met de hand gereinigd en in de micro gesterilliseerd.



Ik gebruik ze nu niet meer omdat Michel ook prima uit eigen merk flessen van de da drinkt en de spenen daarvan een stuk voordeliger zijn.

Ook vond ik het een nadeel dat er geen papspenen zijn voor de tommee tippee.



Maar roep maar hoor bij interesse, verder zijn het namelijk ideale langzame flessen die door het trage tempo nagenoeg de borst goed nabootsen, ze moeten er echt moeite voor doen. :thumbup:

Anne heeft ook veel vercshillende merken flessen gehad, maar het best dronk ze uiteindelijk uit de goedkoopste fles van de buurtdrogist. Dus 1 a 2 kleinste maat flesjes is voldoende, waarschijnlijk zou je toch nog verder moeten shoppen. En die aanbieding van Cell is natuurlijk super.

Ik zou ook idd niet meteen teveel bestellen hoor.

Ik had flessen van Avent, maar Rick dronk daar niet goed uit en kreeg veel krampjes dus toen zijn we overgestapt op difrax en dat gaat prima.

Lienke dronk trouwens wel prima uit de flessen van Avent, dus ligt heel erg aan je kindje.

Maar het zou een beetje jammer zijn als je nu veel bestelt en je kindje besluit dat hem/haar dat toch niet bevalt :wink: .



Groetjes Renate

Cell: Ik heb je een PB gestuurd :mrgreen:



Overgins kun je tegenwoordig wel pap spenen krijgen voor de Tommee Tippee flessen.



Meiden allemaal erg bedankt voor jullie antwoorden.

Ik zat zelf te denken aan van alle flessen 2 a 3 stuks maar begrijp dus dat, dat een beetje te veel van het goede zou zijn dus :oops: