hoeveel eten jullie dreumesjes?

We hebben net gegeten en ik zit elke dag :shock: te kijken naar Lev.

We aten kliekjes etc. dus let niet op het soort eten :wink: maar een indicatie van wat hij gegeten heeft:

4 knakworstjes

2 pizzapunten

1 tomaat

2 stukken mozarella

1 beker drinken

1 appel

1 ijsje

en dan had papa er ook nog een stuk cake stiekem bij gegeven :oops:

Is dat niet een beetje veel?? Want als ik hem straks aanleg, dan weet ik zeker dat hij ook nog zeer smakelijk zal gaan drinken.

Hoeveel eten ze bij jullie?

Overigens houdt Lev helemaal niet van groenten en fruit, hij eet het liefst stapels vlees of vis.

Als ik hem nu nog

Hahaha, ik had het idee dat Sanna de laatste tijd meer ging eten maar zoveel als Lev eet ze niet hoor :lol:

Toevallig heb ik gisteren zoā€™n groot potje erbij gepakt en die gevuld met wat ik had opgeschept,

ik stond al verbaasd dat het er niet in paste dus ik gok dat ze zoā€™n 300 gr avondeten eet.

Daarna nog een flink schaaltje vla en wat witlof van Ed :lol:

Maaruh Lev kan het hebben toch :mrgreen: Dan houdt ie die lekkere spekbeentjes :inlove:

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het binnenkort goed minder kan gaan worden, de hoeveelheid eten. Iets met minder behoefte en macht geloof ik :mrgreen:

Dat deed Sebastiaan met die leeftijd ook :mrgreen:

Wordt vanzelf wel weer minder, hij heeft het blijkbaar nodig. :thumbup:

goede genadeā€¦ en ik dacht dat Daan een kliko wasā€¦ Nee zoveel eet hij nietā€¦ Ik zou er wel proberen een beetje maat in te houdenā€¦ Door hem nu al zo veel te laten eten, creeer je een grotere maaginhoud, waardoor hij meer eetlust blijft houden, dit kan op latere leeftijd problemen gaan geven met gewicht en maat houden met eten.

Vind het ook wel erg veel. Senne eet ook best wel wat maar niet zoveelā€¦ zowieso niet van dat soort eten maar dat is ieder zā€™n eigen :mrgreen:

Is dat over 1 maaltijd???

Jeetjeā€¦ Tessa eet dat nu nog steeds niet wegā€¦kun je nagaanā€¦ maar Joyce zou het volgens mij op die leeftijd ook rustig weg kunnne krijgenā€¦

Heb hier echt 2 uiterstenā€¦ Tessa moest niks en Joyce kun je alles naar binnen schuivenā€¦

Meestal zakt het rond een jaar wel af wat ze eten omdat hun groei dan minder hard gaatā€¦ Zolang ie niet extreem dik wordt en verder een mooie groeilijn aanhoud komt het vast wel goedā€¦ als je tenminste niet te vaak kliekjesavond hebt hihiā€¦ :wink:

Jeetje aardige avondmaaltijd :think: . Onze Bas eet hooguit 8 soepballetjes, 1/2 appel en een toetje (100ml) en dat is het. Hij wil gewoon geen vlees, groenten of aardappels enzo eten.

Leuk topic,

ries eet:

08.30 kommetje pap

11.00 sneetje peperkoek

13.00 2 sneetjes brood met beker melk

15.30 fruit

18.00 1 middelgrote aardappel, wat vlees groente en yoghurt na

vind het al heel wat de hoeveelheid wat hij naar binnen werkt.

Als wij 's avonds nog een koekje bij de koffie nemen krijgt hij ook nog een stukje eierkoek!

Je zou t niet zeggen als je haar ziet :wink: Maar Kaylee kan ook zoveel eten, en dat kon ze met de leeftijd van Lev dus ook alā€¦

Vorige week zaterdag had ze een feestjeā€¦

Daar heeft ze:

een bord patat met snackjes

cake

taart

worst

kaas

snoep

koek

chipjes

gegetenā€¦

's morgens had ze al een krentenbol op, een stuk fruit en een soepstengel.

Bij thuiskomst heeft ze nog twee kommen soep gegeten en een pisolet erbij :shifty:

en toen zei ze nog ā€œmag ik nog wat etenā€ :lol: :roll:

evelien eet hier

-'s morgen een kommetje cornflaeks met melk

-in de voormiddag een koek en een drankje

-'s middags 2 boterhammen en een glas water

-in de namiddag een koek een een drankje

-als ze thuis komt van school nog een koek en een drankje

-avond eten, 3 grote aardappellen, een beetje groentjes (moet ze van mij) en 3/4de stuk vlees en nog een toetje, kan van alles zijn en nog wat drinken.

-en dan in de avond nog een stuk fruit of een koek, ligt eraan.

drankje kan van alles zijn, maar geen cola. wel fruitsap, appelsap, en van dat soort dingen.

ze word begin januari 3 jaar.