Hoeveel drinken

L.ynn is dus 5,7 kilo als het rekensommetje doe dan moet ze 5,7x150 en dan gedeeld door 6 voedingen kom ik op 150 cc uit.

Omdat ze niet zo heel goed groeit weeg ik haar voor en na de voeding maar ze drinkt maar 120 cc is dan ook wel vol .

Ik moest van cb om de 2 uur voeden ze had om 11.45 aangelegdd en om kwart voor 2 gekolfd (ze is op de creche aan het wennen) en dan kolf ik net aan 100 cc is dat niet veel te weinig?

Begin nu echt te twijfelen of ze echt wel genoeg heeft aan mijn voeding en dat ze daarom zo onrustig is :think:

's nachts slaapt ze van 22-8 ongeveer

Mees woog ongeveer hetzelfde op die leeftijd en dronk ook maar 120 cc.

Dat is vrij snel meer geworden.

Dat wat je kolft is niet in verhouding tot wat zij drinkt. Zij drinkt echt effectiever.

Komt ze zelf om de 3 uur? daar zat Mees wel heel lang op en vond ik ook prima omdat hij dus ook de nacht doorsliep.

Dat ze zo goed doorslaapt wil juist zeggen dat ze voldoende voeding krijgt lijkt me.

Als ze te weinig binnen zou krijgen zou ze zelf wel gaan regelen. Ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken.

Het ene kindje groeit nu eenmaal sneller dan het andere kindje. Zolang ze voldoende plas en poepluiers heeft is er m.i niet aan de hand.

Iedere bv melk ios volgens mij anders en per kind verschilt het gewoon hoeveel ze drinken. Mijn oudste dronk altijd maar 100/120cc de 2e 180/200.

dAt is best een verschil maar beide zijn ze goed groot geworden hoor :thumbup: