Hoeveel drinken met een jaar?

Wat is een beetje normale hoeveelheid vocht voor een kindje van ruim een jaar?



Mijn dochtertje drinkt erg slecht (250cc papfles en 100-150cc aan ander drinken). Al het extra drinken wat ik haar aanbied spuugt ze gewoon uit. :frowning:



Nou zie ik wel staan dat ze ongeveer een halve liter tot een liter per dag zou moeten krijgen maar kan ik dingen als pap, fruit en yoghurt dan ook meerekenen :oops: .

Ja hoor, alles wat vochtig is kan je meerekenen.



Mijn zoon dronk (en nog steeds) ook heel slecht.

Ik legde gewoon overal tuitbekers ed neer. Toen ging het wel beter.



Hij is nu bijna 6 en drinkt nog steeds echt slecht. Maar hij functioneert verder prima dus het zal wel goed zijn en bij hem passen ofzo. Mijn andere zoon is een natnek. Die kan de hele dag wel drinken.

Ja hoor pap/yoghurt etc kun je ook meerekenen als vocht.

Mn oudste dronk en drinkt nu nog steeds erg slecht. Ik had op het laatst gewoon in dr speelhoek en op tafel een flesje/tuitbeker met drinken staan dan ze altijd kon drinken als ze wou.



Nu nog moet ik telkens zeggen Y.eline drinken! want als ik niks zeg drinkt ze 1 beker per dag en meer niet :? nu krijg ik er met moeite 2 bekers per dag in…Maar ze moet gewoon drinken aangezien ze een verleden heeft met heel veel blaasontstekingen maar ja als ze echt niet wil :think:



Mn jongste drinkt naast 2 flessen Nutramigen 2 a 3 flessen water/sap leeg per dag dus helemaal het tegenovergestelde…