Iemand enig idee hoeveel een kindje van ruim 13 maanden met dit weer mag drinken? Of gewoon zoveel als ze wil?
ik zou doen zoveel als ze wil
doe ik hier wel.
heb voor allbei een tuitbeker staan met water en die kunnen ze de hele dag door pakken en als hijleeg is vul ik bij.
en dan krijgen ze nog roosvicee op de momenten dat we normaal ook drinken.
en via fruit krijgen ze ook vocht binnen, hier is op dit moment komkommer en meloen favoriet
Ik heb dan geen dreumes maar ik zou er zeker geen restrictie op drinken zetten.
Gewoon wat ze wil. Hier staan meerdere bekers voor het grijpen.
hier is het beker leeg , beker weer vol. Vind vocht heel belangrijk hij kan zelf dan bepalen of hij wil drinken
Riley krijgt hoeveel hij wil, vul elke keer bij zodra leeg is.
Normaal drinkt hij max 250, (geen melk, maar water), nu komt hij makkelijk aan een liter .
Hier staat met dit weer gewoon constant lekker koud drinken op tafel dat ze gewoon zelf kan pakken.
Gaan nu toch wel 2 bekers 250ml meer op als normaal, maar vind het belangrijk dat ze goed drinkt nu.
En natuurlijk lekker veel fruit watermeloen enz waar veel vocht in zit.
Zolang je water geeft lijkt het me dat ze gewoon de hele dag mogen drinken.
Hier een anti-lek-beker met water en verder het gewone drinken wat ze bij de maaltijden krijgen.
Een baby mag ook niet heel de dag door drinken en voor een volwassene zitten er ook grenzen aan wat gezond is, ook met water, dus vandaar mijn vraag.
Ze drinkt hier alles wat ik haar voor zet, dus als ik haar tuitbeker iedere keer als hij leeg is vul, dan drinkt ze hem ook gewoon (vrijwel) iedere keer leeg. Ze heeft vandaag tot nog toe twee flessen (210cc water + 5 schepjes melkpoeder) en 2,5 tuitbekers water (bij elkaar ongeveer 500cc) een tuitbeker diksap (200cc) op. Zal vanavond nog wel een beker water en een fles (210cc water + 6 schepjes) naar binnen gaan…
Zoveel hij wil. Hij drinkt normaal gesproken nooit zo heel veel, maar vanmorgen meteen bij het ontbijt 2 bekers melk, half uur later 1 beker roosvicee. Later iets minder, maar hij zweet zich ook naar, dus ik geef hem maar steeds, ben blij als hij het drinkt
Ik vul gewoon de beker als hij leeg is. Soms pakt hij de beker zelf als er nog een klein laagje in zit en roept bij de koelkast :mrgreen: dan heeft hij dus dorst.
Zelfs als het niet warm is vul ik de beker wanneer hij leeg is. Hij drinkt tot hij geen dorst meer heeft en laat het staan.
Hier ook als de beker leeg is wordt ie weer gevuld. Noortje kan de hele dag wel een beetje door drinken. En als ze dorst heeft en ziet haar beker niet dan vraagt ze ook om drinken.