Hoeveel drinken halen?

Hallo,



Nou zaterdag heb ik de reunie van mijn oude klas :mrgreen:

Vrijdagochtend boodschappen halen.

Maar nu de vraag wat moet ik allemaal halen.



Het begint om 12.30 we hebben dan een lunch met soep en broodjes.

Later hebben we nog gewoon hapjes en wat chips enzo op de tafels.



Maar hoeveel drinken en wat voor drinken moeten we halen.

We zijn met 16 pers en denk dat de meesten met de auto komen.



Ideetjes voor de lunch ofzo zijn ook welkom hoor.



Esmie

In ieder geval minder dan je denkt. Wij hebben hier met feestjes altijd de helft over :shock: Ik vind het ook altijd vreselijk moeilijk om in te schatten wat je nodig hebt.



Ik zou iets van cola of cola light of andere frisdrank doen en voor lunch is misschien melk, chocomelk of jus d’orange wel lekker. En iets van een sapje voor 's middags.

Bij de meeste supermarkten kun je voor zoiets afspreken dat je drinken meeneemt en terug kan brengen wat over is (dus niet open is geweest).

En het klopt, je hebt vaak minder nodig dan je denkt, maar beter te veel dan te weinig.

idd, altijd veel minder dan je denkt!

ik ben er erg slecht in.



wat ik nu wel door heb is dat ik niet teveel verschillende dingen moet halen, want dan wil ik van elke soort ook weer voldoende hebben, met het resultaat dat ik er nog zelf enkele maanden plezier van heb :wink:

Voor bij de lunch zou ik idd wat melk halen, maar zeker niet teveel, lekkere smaakjes thee en goeie koffie, en verschillende sapjes.



Voor later dan nog wat fris. Ik haal met feestjes altijd veel cola, wat fanta en wat pakken dubbelfriss.

Voor 16 personen zou ik op 8 a 10 pakken gaan zitten (2 melk, 3 sap, 2 cola, 1 fanta, 2 dubbelfriss, evt melk laten vervallen, vraag me af of daar echt veel liefhebbers van zijn).