Ik ben even nieuwsgierig:
Hoeveel cc is jullie opbrengst als jullie kolven op het werk?
Aangezien ik ben gaan relacteren een half jaar geleden is mijn productie niet helemaal genoeg voor de behoefte van mijn zoontje ( maar ben blij met alles wat ik kolf, hij krijgt toch voor 80% bv ). Als ik zo her en der lees, valt het misschien ook nog wel mee ook met mijn kolfopbrengst op het werk ( 90-100 cc per keer ).
Ik kolf drie dagen op mijn werk.
Op maandag en donderdag kolf ik 2x en voed ik dus ook elke dag een keertje zelf en op woensdag kolf ik drie voedingen want er is dan geen mogelijkheid om zelf te voeden.
Mijn eerste kolfbeurt levert altijd het meeste op.
Dan heb ik rechts toch wel tegen de 150cc en links 50-80cc (is mijn gehandicapte tiet :lol: )
3 Uur nadat ik zelf heb gevoed haal ik er ook maar in totaal iets van 100cc uit.
Op de dag dat ik alle voedingen moet kolfen, is de eerste kolfbeurt nog redelijk, maar de andere 2 zijn echt om te huilen.
Als ik dan over de hele dag 200cc heb, mag ik blij zijn…
Ik kolf met de dubbele mini electric van medela.
En ik merk ook dat naar mate de dagen vorderen, mijn productie qua kolfen ook minder wordt.
Thuis hangt dochterlief dan ook wat vaker aan de borst.
Gelukkig drinkt ze op de creche maar 80, soms 100cc per voeding.
Meer wil ze niet uit een fles.
Dus heel veel hoef ik ook niet bij elkaar te sparen.
90-100cc (in totaal? of per borst?) vind ik dus niet eens zo slecht.
Heb ik zelf dus ook, behalve dan de eerste kolfsessie…
Wat super dat jouw kindje toch nog veel mamamelk kan krijgen zo :inlove:
Mijn ochtend voeding geeft mijn de beste opbrengst 200-250 cc
Verder krijg ik er maar 100-150cc totaal per kolf sessie uit.
Bij mijn eerste kolfde ik bijna fulle time omdat hij de borst niet pakte en kolfde ik veel meer.
Ieder keer stopte ik met kolven omdat me avent beker van 240cc vol zat :oops: .
Ik kolf nog maar 1x, tussen de middag. Dan is de opbrengst (afhankelijk van wat ze 's ochtends heeft gedronken) ongeveer 240-260cc. Links ong 70/80cc en rechts de rest! Toen ik 2x / 3x kolfde was de opbrengst ongeveer 150-200cc per keer.
Ik werk trouwens om de dag, dus de ene dag kolven en de andere dag zelf voeden. Dat scheelt wel met de productie op peil houden
Fijn dat je zoontje toch BV kan krijgen op deze manier!
@Mirretje2 wrote:
90-100cc (in totaal? of per borst?) vind ik dus niet eens zo slecht.
Heb ik zelf dus ook, behalve dan de eerste kolfsessie…
In totaal per keer is dat. Ik kolf twee keer op mijn werk. 's morgens voed ik zelf nog, dan kolf ik rond half 11 en dan rond 2 uur weer een keer.
zo slecht doen mijn borsten het dus nog niet eens :lol:
Nee echt niet!!!
Diep respect voor jou
Wat een prestatie man! :thumbup:
Op mijn werk kolf ik 1x
Maar dan wel twee voedingen tegelijk.
Dat is nu ongeveer 100-120 per borst
Ik kom dan eigenlijk 1 voeding tekort
Soms kan ik eerder weg om mijn kindje live te voeden
en een andere keer moet ik die voeding dus door de week thuis extra kolven.
Kolven op mijn werk gaat niet echt lekker vandaar dat ik maar 1x kolf.
ik doe er dan wel een half uur tot 3 kwartier over. Neem er dan echt de tijd voor.
Maar meerdere keren per dag kolven lukt dus niet.
Oh dit vroeg je allemaal niet :oops:
Ik kolf 200-220 cc in totaal
Ik werk op maandag en dinsdag, dus kolf ik die 2 dagen 2 keer: om 10:00 u en 14:00
De eerste keer krijg ik er het meest uit, ongeveer 220 cc.
's Middags iets minder, dan zo’n 170 cc.
Ik werk 4 dagen, ma, di en do, vrij.
's Ochtends kolf ik het meest, ongeveer 170/180 cc (= precies een voeding). Dan kolf ik nog 2x, meestal heb ik dan met de lunch ongeveer 120/130 cc en 's middags 150 cc.
Ik kom dan per dag 60/70 cc te kort voor wat mijn zoontje drinkt op de opvang.
Eerst kolfde ik dat 's avonds bij, maar nu doe ik dat op de dagen dat ik vrij ben een half uurtje na de ochtendvoeding. (omdat zoonlief om de 3 uur wil drinken als ik thuis ben, dan red ik het niet om 's avonds tussendoor ook nog te kolven).