hoeveel brood max. en hoeveel melk

Ivan krijgt nu 's ochtends brood ipv pap maar is er max aan hoeveeleheid brood? Hij krijgt nu rond 8 uur 1 broodje en 's middags 2 broodjes. Ik denk dat hij 's ochtends ook wel 2 op kan. Is 4 op een hele dag niet veel?

En hoeveel melk geven jullie 's ochends nog Hij krijgt nu 120 cc peutermelk, hij lust geen gewone melk. VOlgens het cb was het niet erg om nog door te gaan met peutermelk

Het is echt geen ramp om hem in de ochtend ook 2 boterhammen/broodjes te geven met wat melk.

En kun je de peutermelk niet 50/50 doen met normale half/volle melk, zodat hij er op deze manier aan kan wennen ?

Normale melk is natuurlijk een stuk goedkoper !!

Hier krijgt Talysha alleen een fles 200cc in de ochtend en een uur later een stuk fruit.

Ga ik morgen proberen hem 2 broodjes te geven. Meneer lijkt namelijk onverzadigbaar de laatste 2 weken :roll: Dat 50/50 kan ik idd wel proberen, tis idd behoorlik wat duurder.

Dankje Romata

Ik hoop dat het niet uitmaakt, want Jurian krijgt 's morgens altijd 2 boterhammen en tussen de middag sowieso 2, en vaak ook 3. Dus 5 op een dag.

Melk krijgt hij elke ochtend een beker vol, hallfvolle melk, met een klein beetje diksap erbij,anders drinkt hij het idd ook niet.

Volgens mij adviseert het voedingscentrum tot 4 boterhammen (tot vier jaar), dus 2 x 2 is prima, aten mijn knullen ook met gemak!

Ik gaf als ze dan nog trek hadden vaak yoghurt met muesli of brinta.