Ik kolf de voeding omdat onze dochter zelf (nog) niet genoeg kracht heeft om te drinken uit de borst. Ze doet wel verwoede pogingen tot aanhappen maar daar blijft het dan ook wel bij. Daarna valt ze snel in slaap.
maargoed ik kolf dus en nu zeide ze dat ik haar maar max 90 mag geven van de afgekolfde melk (ik kolf veel meer…) omdat dat voldoende zou moeten zijn. En dan gewoon 3u later weer opnieuw 90. Maar nu is ze soms na 90 een uur later alweer erg onrustig… Dus hoeveel mag ze dan drinken? Moet ik haar gewoon laten drinken wat ze er van wil? Ze groeit wel goed zo’n 30gram per dag.
ben zelf al een tijdje uit de bv kennis, maar… van bv kunnen ze in principe toch niet genoeg krijgen? Als je toch meer kolft dan Alice nodig heeft, kan je haar toch ook meer aanbieden, en kijken wat ze ervan op drinkt?
na een uurtje alweer onrustig lijkt me ook niet de bedoeling…
Ik zou, net als met live bv, op verzoek gaan geven. 90 cc lijkt mij al aardig wat voor zo’n kleintje (maar ik heb geen ervaring met hoeveelheden), maar als ze de flesjes helemaal leegdrinkt, zou ik net ff wat meer geven. En is ze na een uur weer onrustig, gewoon weer wat geven.
Is ze altijd zo snel onrustig? Het zou ook prima kunnen dat ze regeldagen heeft namelijk.
En zou ze onrustig zou vanwege melkhonger of mamahonger? Ik zou denk ik ook overwegen haar gewoon aan te leggen om lekker bij jou te zijn, maar geen idee of dat verder van invloed is op hoe goed ze haar flesjes drinkt, want kost wel weer energie natuurlijk. Als ze goed aangelegd is, is met ‘sabbelen’ verder niets mis.
Voor zover ik altijd begrepen heb mag een kind onbeperkt BV krijgen. Lijkt mij dan dat je haar gewoon kan geven als ze honger heeft of meer in het flesje doen. Super trouwens dat ze dat al aangeeft!
Ze is wel vaker snel onrustig na 90cc bv maar vandaag was het wel extreem ze kwam al binnen 2u rn daarstraks zelfs na een uur en in dat uur bleef ze maar sabbelen op haar Hand en die tong naar buiten…
Morgen mAar is opnieuw bekijken hoe het dan gaat met meer aanbieden en leg haar wel paar keer per dag aan maar borsten voelen daarna ook niet minder vol aan…
Jodie komt ook regelmatig om de 2 uur Soms zit er maar 2 uur tussen (of minder), dan weer ruim 4 uur. Als ik honger heb eet ik, als mijn kleine meid honger heeft eet ze ook, maakt me niet uit hoe lang dat geleden is
Wat fijn dat het zo goed gaat met haar trouwens! Heb regelmatig meegelezen in jullie topic en je toch stiekem wel gevolgd :oops: