Ik kom wel verhalen tegen over een eventuele innestelling maar niet over de hoeveelheid bloed die verloren wordt…(of ik kan niet zoeken hoor ).
Volgens de ovulatietest had ik rond dinsdag mijn ovulatie.
En gisteravond verloor ik een paar druppels licht roze druppels en vanmorgen helder rood bloed. Net alsof ik ongie geworden ben maar dan zonder de bijbehoordende klachten.
Heb wel al een dag of 2 behoorlijke hoofdpijn, iets wat ik normaal gesproken nooit heb. En ik heb een licht kramperig gevoel in mijn buik.
Dus; hoeveel bloed kan je verliezen bij een eventuele innestelling???
Ik heb in juli een innestellingsbloeding gehad en die duurde een dag. De hoeveelheid was ook wel minder dan bij een normale menstruatie. Bij mij ging het gepaard met het gevoel alsof ik vanbinnen met naaldjes werd gestoken… dus geen krampen of wat dan ook. De innesteling was bij mij 4 dagen na mijn eisprong (die ik gevoeld heb).
Of dit bij iedereen hetzelfde is… geen idee. Volgens mij hebben de meeste vrouwen ook niet eens een innestellingsbloeding… Van al mijn zwangerschappen, was dit de eerste, en tot nu toe de laatste, waarbij ik een echte bloeding heb gehad. Wel heb ik sinds mijn MK begin juli, elke keer ongeveer anderhalve dag na mijn eisprong een klein beetje rozeverlies… ik denk een ovulatiebloeding
Nou…ik heb zwaar het vermoeden dat ik ongesteld ben geworden .
Ik snap er helemaal niks meer van…dinsdag had ik een positieve ovulatietest…en dan nu al ongesteld…
hoe bedoel je het vertrouwen in je lichaam kwijt zijn!?
Als je op dinsdag en woensdag een positieve ovulatietest had, dan is je eisprong waarschijnlijk woensdag op donderdag geweest. Na de eisprong daalt je LH, vandaar dat de streep donderdag alweer lichter was.
In theorie zou je dan niet ongesteld kunnen zijn, misschien toch een innestelingsbloeding? Of een bloeding van de eisprong, dan had ik ook wel eens een paar dagen last van bruinverlies of wat rode druppels.
Ik weet niet hoe groot de hoeveelheid bloedverlies nu is? Als het druppels zijn waarbij een inlegkruisje voldoende is, dan denk ik niet dat je ongesteld bent geworden. Als het wel meer is, dan weet ik het ook niet echt.
Sterkte ermee!
Op verzoek topic starter gesloten