Iets tussen de 50 en 60 euro per kwartaal. En ik was best veel. Maar zijn de prijzen dan verschillend in Nederland :think: . Wij zitten bij PWN.
…
het is nu 42 euro pm geworden…
koopwoning,vaatwasser bad wasmachine die vaak vol zit…en het bad wordt ook veelvulding gebruik van gemaakt… :think: ik zou volgens mij ook wel meer kunnen bezuinigen.
20 euro
wij betalen 32 euro per kwartaal valt dus reuze mee als ik zo beetje vergelijk met de andere
Wij betalen 75 euro per kwartaal incl vast recht, koophuis, 2 volwassenen en 1 kind
112 in het kwartaal dit is incl een aantal gemeentelijke belastingen, kaal … geen idee :think:
Ik betaal hier 44,89 euro per 3 maanden…
Best veel, vind ik zelf… vaak krijg ik geld terug (ook met electra etc) omdat ik niet zo veel gebruik hiero! :thumbup:
…
Ja dat klopt!
Want als ik dan aan t eind iets terugkrijg, voelt t echt als een feestje :dance:
Bel dan ook gelijk mn papa en zn vriendin, jeehh heb weer geld terug gekregen haha! :lol: :mrgreen: Blijhoofd he :mrgreen:
@Annaatje wrote:
Ja dat klopt!
Want als ik dan aan t eind iets terugkrijg, voelt t echt als een feestje :dance:
Bel dan ook gelijk mn papa en zn vriendin, jeehh heb weer geld terug gekregen haha! :lol: :mrgreen: Blijhoofd he:mrgreen:
:lol: Herkenbaar :lol:
Wij betalen 22 euro per maand, maar maar 10 maanden per jaar. Dus omgerekend zo’n 18 euro nog wat per maand.
Ik betaal 70 euro per kwartaal.