32 per kwartaal, ook hier een bad, vaatwasser en buiten een vijver die geregeld gevuld word…
douchen/badderen is dagelijks, maar jeee wat een verschillen zeg :shock:
Jeetje er zijn er zelfs 2 bij die tot €10 per maand betalen. Knap zeg. Dat redden we hier niet.
Ik geloof dat wij rond de 40 euro per maand zitten, we hebben koophuis, cv, bad en paarden die nog wel een aardig slokkie lusten.
Wij hebben geen eigen watermeter, zit bij de huur in, dus géén idee! :think:
ik heb eigelijk geen idee…ik zal het eens nakijken :think:
cool ik heb promotie gekregen zie ik…(ben een kletstante) :mrgreen:
ik meen zo uit me hoofd dat we 45 per kwartaal betalen dus ongeveer 15 euro per maand
ik betaal per kwartaal en zit meestal rond de 35 euro per kwartaal…
Ik had geen idee en was zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig…Dus ik heb het ff opgezocht: €30 per kwartaal, dus een tientje in de maand.
33 euro
ik betaall hier in onze koopwoning 47 euro in de drie maanden…bij de aankoop werd verteld 100 euro in de drie maanden maar waternet vond dit teveel thxx to waternet
10 euro per maand, alleen water, koopwoning.
50 euro per 3 maanden, koopwoning
@renzosmam wrote:
30 euro per maand,koopwoning met cv en groot bad,vaatwasser en wasmachine. :thumbup:
Hier precies zo.
Ik heb geen idee.
Ik betaal 89 euro per maand aan gas en water. Weet niet hoveel aan water alleen… Zit wel rioolrecht en nog een gem. belasting bij.
Ik weet niet precies hoeveel het voor het water is, maar gwe in totaal is 210 euro per maand (hierbij komt nog allerlei waterschapsbelastingen en belasting voor dijken etc.).
Wij betalen 12 euro per maand :thumbup:
@Juudje26 wrote:
Wij betalen 12 euro per maand :thumbup:
huh … hoe doe je dat dan?
@Mutti wrote:
@Juudje26 wrote:Wij betalen 12 euro per maand :thumbup:
huh … hoe doe je dat dan?
wij betalen 15 euro… En daarbij vind ik dat ik best water kan bezuinigen… Ik doe vaak kleine wasjes en zet ook halve vaatwasmachines aan omdat het dan opgeruimd is…
Dus minder wasjes draaien en minder vaak een halve vaat afwassen zou bij mij ook wel die 3 euro uit besparen…
gr patricia
Mijn wasmachines zitten stampvol, maar ik heb er toch echt minimaal 7 per week. Alleen het beddengoed al zijn er 2 bij elkaar (en dan krijg ik er echt niets meer bij). En dan is er nog de douche elke morgen. Zo zitten we er volgens mij al boven. De afwasmachine gaat verder nog één keer per dag aan (dan zit ie ook stampvol). Ik let er echt wel op. Met schoonmaken gebruik ik de minimale hoeveelheid water en onnodig lang douchen vind ik ook niet nodig. En in bad gaan doen we ook niet zo vaak.
En in de tuin staat een regenton en dat gebruik ik voor warme dagen om de tuin te voorzien van wat water.
De vloerverwarming gebruikt wel wat water, geen idee hoeveel maar het is wel 70 m2 wat er ligt hier.
En al die belastingen hier … pfff … we betalen bijv. veel meer dan mijn ouders die niet aan de kust wonen (terwijl diezelfde dijken ook hun huisje beschermen).
Ik moet wel zeggen dat de energierekening een stuk hoger is nu ik fulltime mama ben en dus veel meer thuis ben overdag.
hier betalen we niets :mrgreen:
Het zit in de service kosten :thumbup:
Wij betalen 44 euro per maand.