hoesten...(lev ziek)

Lev hoest zo :frowning:

Heb zijn matrasje iets hoger gelegd zodat hij wat meer lucht krijgt.



Maar na het eten hoest hij, halve voeding er weer uit, wat hij er in krijgt is niet zoveel want hij snuift en snottert, dus met neusspray in de weer.



Verder is ie wel vrolijk, hij kraait heel blij (maar houdt dan halverwege op omdat hij even lucht moet happen.)



Vind het gewoon zielig, heb net de huisarts gebeld en morgenochtend moet ik even naar zijn longetjes laten luisteren.



Geen idee wat ik verder nog kan doen, maar heb gewoon geen geduld he om tot morgen te wachten.

luuf smeren helpt hier goed tegen gesnotter. Een half uii onder zijn bedje ook trouwens. Maar las er laatst weer iets over dat het niet zo goed zou zijn :think:

Laatst van een vriendin gehoord: verse kokosolie op het hoofd, luuf mengen met een beetje kokosolie en op het borstje smeren.



Haar dochtertje was echt geholpen hiermee, had helemaal geen last meer ervan.

Ben bij de huisarts geweest en heb een ab-kuurtje meegekregen.

Gisteravond kreeg hij behoorlijk koorts, hij heeft vannacht “doorgeslapen” voor het eerst (maw hij wilde geen drinken), veel gehoest, voedingen er vandaag weer uitgegooid en de koorts is nog niet weg maar wordt wat hoger. Komt gewoon door de ab maar het is niet fijn hoor.

Zo zielig om te zien en te horen.

Ach Lev… :cry:



:hug: :hug: :hug:

Aaaaaaaaaaaaaaaaah Lev :frowning: mannetje! :hug:

Lydia je hebt flaconnetjes van daro met fysiologische zoutoplossing en die werken beter dan neusspray,daarmee spoel je de neusholte…ze moeten er ff aan wennen maar het werkt top!

Ik doe een kwart van het flaconnetje in 1 neusgat spuiten…ze doen de eerste keer net of ze stikken… :shifty: want dat spul komt via de neus in de keel :angel: went vanzelf 8)

en ik ‘‘ben fan’’ van de bisolvondruppels tegen vastzittende hoest… :thumbup:



Jou je wel in de gaten dat het geen RS virus is!

Ach nee, arm kereltje



Wordt maar snel weer beter :hug:

ah gossie… wat Sas al zei, zoutoplossing werkt hier heel goed.

Xander heeft nu ook kuurtje amoxiciline omdat hij na zijn RS virus ZH-belevenis maar zo bleef snotteren en hoesten.

Gelukkig slaat dat snel aan!

beterschap :hug:

Wat een ellende hé die zieke kleintjes :hug:

Is het hoesten al wat minder?

Onze boys bleven er in joh echt eng.

Die hebben ventolin gekregen, dat hielp ze ontzettend.

Sterkte hoor, knuffel voor Lev :hug:

a arme lev dikke knuffel voor lev



Kai heeft ook koorts maar denk dat het vanwege de tandjes is want hij eet prima en is eigenlijkook wel vrolijk.