Hoesten in de nacht

Sinds een paar dagen is het weer zover en vorige week hadden we het ook al.

Normaal is Keira een super goeie slaper in de nacht, maar nu is het al twee weken dat ze zichzelf wakker hoest. Ze gaat dan huilen, raakt in paniek en er is geen land mee te bezeilen.

Dus wij uit bed, haar troosten, even lekker kroelen en weer in bed. Maar dan blijft ze gewoon ontzettend hard huilen.

Nu vroeg ik mij iets af, kan het zijn dat haar doorkomst van de kiezen zoveel pijn geeft dat ze last van haar oortjes krijgt? Ik mag namelijk niet aan haar wangen en oortjes komen.

We hebben nu een kussen onder haar matras gelegd zodat er minder druk is op haar oortjes, maar het lijkt me sterk dat ze iedere week voor 2 dagen een oorontsteking heeft. Maar vroeg me dat van die kiezen af.

Ze heeft namelijk 8 snijtanden staan en twee kiezen met puntjes door, ze is heel rap in de tanden en kiezen en ik mag ook niet meer in haar mondje voelen en kijken, dus wie weet komen ook de onderste kiezen al door.

Volgens mij kan dat wel hoor. Elin is ook snel met haar tanden en kiezen.

Boven is er 1 kies in elk geval al door. De andere kant komt ook en onder ook (lekker hoor alles tegelijk). Ze hoest ook meer dan anders en van de week ook flink huilen. Poetsen in een drama en ik mag ook niet in haar mond kijken, laat staan voelen.

Succes.

hier een kindje dat veel hoestte en kinkhoest had! dus ik zou toch ook even naar de huisarts gaan

Ja ik vind het ook erg lang duren ondertussen, was vanmiddag voor eigen medicatie bij de apotheek en alle middeltjes die ik gebruikte was goed, maar toch het advies om naar de HA te gaan, dus volgende week maar eens doen.

Ze heeft geen koorts ofzo…