hoesten!! HA geweest!!

He gatverdamme.

Beterschap voor jouw kleine meid.

Heb je ook oordruppels gekregen om de pijn en druk erin wat te verlichten?

Tjeez herkenbaar. Joost is zo ook al 3 weken aan het snotteren en heeft er ook diarree bij maar geen koorts? Hij zal toch niet ook oorontsteking hebben? Hij heeft geen snotneus…

Wordt Maaike al water beter nu?

@Mamalien wrote:

Loekie had Bart ook van dat slijmhoesten dan?


Sorry dat ik pas weer reageer....heb hier dus ook eentje lopen met een doorgebroken oorontsteking en een amoxicicline kuurtje voor 5 dagen.

Maar Bart had inderdaad ook slijm wat opgehoest werd.
Voor wat betreft het stomen....een douchekop in het bad laten sproeien geeft hetzelfde effect....een badkraan niet. Misschien bij de buren of familieleden stomen?? OF misschien toch een douchekop aanschaffen als dat op de badkraan past. :think:

Wel vervelend dat Maaike de een keer de volle laag krijgt! Sterkte ermee...want ze zal wel gigantisch aan je hangen met al deze kwaaltjes!
Hopen dat ze snel opknapt, maar dat zal wel....duurt ongeveer 2 dagen voor de AB aanslaat en dan gaat het snel de goede kant op. :hug:

Nou het begint te werken inderdaad.

De koorts is vandaag weg en ze is weer redelijk vrolijk. Ze eet nog niet noemenswaardig (een hapje van ons enzo en wat pap maar verder niet) maar drinkt gelukkig wel.



Het stomen is gelukt bedankt!

Jasia die neuspeertjes en spray hebben we (al zag ik net dat het 4 weken houdbaar is die spray :shock: ). Maar het is zo’n drama dat dat eerder meer snot opleverd als minder (door het huilen).

Ze is nu trouwens ook eindelijk niet meer zo snotterig dus nu moet het alleen nog uit die keel.

Ziet geen zoutoplossing gekregen en Misty ook geen oordruppels. Het ergste was bij haar de neusamandelen.



Bedankt luitjes het gaat de goede kant op dus we komen er wel.

Bart en Joost ook maar beterschap :hug: .

Is Maaike al helemaal beter? Joost heeft ook amoxiciilline gekregen en volgens mij is zijn oorontsteking over maar zijn diarree blijft maar duren en best hevig ook… :frowning: Hij valt zo af op het moment. Gaf jij wel gewoon melk tijdens de periode dat Maaike diarree had?

Arme Joost :hug:

Ja ik gaf wel melk (pap dus) want verder wilde ze niet eten. Pas dag 6 ging er weer wat eten in.

Hier ook niet echt hele erge diarree hoor.

Is het niet wat anders?

En het kan ook nog een virus zijn ipv bacteriele infectie hè en dan helpt dat AB niet vertelde de HA.

Ik zou even bellen.

Je hebt ook nog dat Rotavirus hè ik weet niet wat dat precies is maar dat schijnt ook best vaak voor te komen tegenwoordig.

Hoe lang geef je al AB?

Hier maandag begonnen (dus nu dag 7) en het flesje is nu bijna leeg.

Dag 4 van de AB ging ze weer eten en was ze weer vrolijk.

Mamalien,

Ik weet dat ab alleen helpt bij een bacterie , maar omdat ie zich al een paar weken niet lekker voelt en ook een oorontsteking heeft, wilde de ha toch maar eens een ab geven. Hij zei dat als het een virus was (ook het Rotavirus) dat het dan gewoon uitgeziekt moet worden. Hij krijgt het nu vanaf dinsdag en het flesje is bijna leeg, dus na morgen stop ik er maar mee. Begin bijna te denken dat hij het krijgt van de ab(de diarree), maar begin me soms ook af te vrgane of hij niet allergisch is voor iets en daarom zo vaak diarree heeft. Maar ja, kom daar maar es achter… :think:

Is Maaike al helemaal beter?