hoestdrank

Zijn er hoestdrankjes die je tijdens de zwangerschap mag nemen?

Ik kan natuurlijk naar een apotheek gaan, maar die is nu gesloten.

even op het etiket kijken als je al hoestdrank in huis hebt.

Zo niet dan moet je morgen toch naar de winkel en kun je het meteen

even vragen in de drogist/apotheek. :wink:



Of even googelen :thumbup:



Sterkte met je keelpijn!



(een scheut honing in de thee werkt ook goed hoor :wink: )

alleen de hoestdrank op thijm basis. En idd honing in de thee, heeft hetzelfde effect.

Bedankt voor de tips! :thumbup:

Ik haal altijd de drop hoestdrank van kr**tvt eigen merk maar ik vind thijmhoestdrank dan ook erg vies.



S6 met je keel :-

ik heb vorige week ook keelontsteking gehad en bij mij helemaal weggegaan naar 2 dagen lekkere verse kippesoep eten , hihi klinkt heel gewoon maar dat doe ik altijd als we hier ziek zijn en we zijn meestal heel snel weer beter :inlove:



ik heb magische soep joos dat wist je vast nog niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou pegje dan stuur je toch een litertje van die magische kippensoep naar Joos toe :wink:

Dan is ze miss ook weer snel beter :smiley:



Hier maken we als we ziek zijn nasi tim (hub is indisch)

Dat is ook een soort kippensoep met rijst worteltjes en spinazie erg lekker ook hoor.

Het schijnt dat dat in indonesië iedere zieke dit krijgt.

Ik had ook hoestdrank nodig en ik bij mij werkt bisolvon heel goed, dus ik vragen bij vk, maar er schijnt in de hoestdrank veel zout te zitten dus let goed op als je verhoogde of hoge bloeddruk heb want dan mag het weer niet.



Ik had gelukkig een lage bd dus mogt gelukkig na 3 weken hoesten me drankje halen.

Oeh, die kippensoep klinkt als een wondermiddel :mrgreen: Helaas mag ik ivm allergie geen kippensoep eten. Ik ga deze tip wel even doorspelen aan mijn vriend. :thumbup:



Mijn bloeddruk is niet hoog, maar voor mijn doen nu wel iets hoger (80/110).

Als je last van kriebelhoest hebt mag je ook Noscapine hebben, gewoon bij de apotheek te krijgen.