Hoera voor de klantenservice van Zester!

Ik belde ze om mijn huidige abbo op de Cosmo (ben er echt klaar mee…) op te zeggen.



“Maar mevrouw, als u liever iets anders heeft…u mag de resterende maanden ook een ander blad kiezen!”



Wat klantvriendelijk! Doen we dat



“en als u 4 euro bijbetaalt, krijgt u het nieuwe blad nog eens drie maanden, en daarna stopt het alsnog automatisch”



Zo dan! Service! :dance:

:thumbup:

Ik noem dat slim :wink:

@Karin2 wrote:

Ik noem dat slim :wink:




Ik ook :wink: :lol:



Ze lopen nu geen geld mis, zelfs wat extra.

Het is ook slim, maar dat neemt niet weg dat het aanbieden van een ander blad voor de periode die ik al betaald heb wel klantvriendelijk is.



Als ik niet geinteresseerd was in bladen spraken ze mij uberhaupt niet :wink:

dat doen ze tegenwoordig inderdaad.

sinds een half jaar ofzo.

je kunt nu ook een abonnement nemen op Zester zelf zeg maar ipv een blad en dan elke keer wisselen naar andere bladen.

is inderdaad slim want zo ga je nog een poosje een blad lezen wat je wel interessant vind en dan ga je daar misschien over een paar maanden wel weer een abo op nemen :smiley:

maar toen ik ze belde een paar maanden terug was ik hierdoor inderdaad ook heel positief verrast.