Hoera ik heb een jongen

Afgelopen vrijdag, de laatste veschoning voor we gingen slapen. Ik doe de luier af, en daar gaat meneertje. In een mooi boogje ondertussen lief lachend. OK, als dat achter de rug is en we nog even de afwasmachine aanzetten klinkt een bekend geluid en ruik ik een bekend luchtje. Dus verschoning nummer twee. Luier af, billen schoonvegen, nieuwe luier en bingo, daar gaat meneer, lekker lachen ondertussen. Zondagmorgen, opstaan, schone luier. En met zijn allerliefste glimlach… Gisterenmorgen, schone luier, hij lachte er niet zo lief bij als eergisteren, maar hij werd tot aan zijn hoofd nat. Hoera, ik heb een jongen. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hmmm… misschien moet hij toch eens aan zijn timing gaar werken. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

whahaha heerlijk he die naaktplassers!!

Mischa deed dit alleen af en toe bij zijn vader :mrgreen: Op den duur heb je dus gewoon een luier in de aanslag om die er gelijk voor te houden hihi

Nog gefeliciteerd met je zoon!

:lol: Herkenbaar…R. pieste zijn vader op dag 3 al in zijn nek toen ze samen in bad zaten :mrgreen:

Al doet een meisje het er niet minder om :eh: C. piest ook wel vaak op de commode…en dat is nog stiekemer…zie ik ineens de hoes donker kleuren om haar billen…heeft ze geplast :roll: :inlove:

Bij jongens kan je er tenminste niet ‘‘omheen’’ als ze ‘‘wildplassen’’ :lol:

haha grappig he! :smiley:

Nou toen joy 2dagen was plaste ze dus ook met een straaltje op lionel :lol: :inlove: Dus zelfs meisjes kunnen er wat van haha! (al is dat niet meer voorgekomen daarna hoor meer hoe rensozmam omschrijft)

Ik kan ook met een straal plassen hoor…onder de douche :lol:

Meisjes kunnen ook wel met de juiste druk erachter een goede straal produceren 8)

:wink: