Hoi allemaal,
Zou het dan echt zo zijn…? Het is nog veel te vroeg, maar toch, ik ben zwanger. Twee positieve testen kijken me aan :shock: :lol: . Ik ben er vroeg bij met testen doordat ik schildklierproblemen heb en medicatie gebruik moet ik vroeg testen zodat de medicatie meteen opgehoogd kan worden als het raak is. Ik ken de risico’s van vroeg testen, maar het is bij mij niet anders. Uiteraard probeer ik realistisch te blijven maar ik ben toch ook echt blij en hoopvol…
Het lijkt zover te zijn: na ruim 4 jr en 6 miskramen, ben ik zwanger. Tuurlijk ben ik ook doodsbenauwd maar ook hoopvol. Ik hoop dat veel mensen met mij willen duimen dat dit kleintje mag uitgroeien tot een mooi beebje.
Gefeliciteerd! En ik duim zeker voor je!
Gefeliciteerd! Ook mijn duimen draaien.
gefeliciteerd meis ik zal voor je duimen dat je een prachtig mooi lief kindje mag krijgen :inlove: hoe ver zou je nu dan zijn?
Gefeliciteerd! Wat spannend allemaal, ik ga voor je duimen dat het nu allemaal goed gaat en blijft gaan! :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
gefeliciteerd, ik duim mee
van harte meid…en natuurlijk duim ik mee…
Van harte meid!!!
De duimen draaien hier voor je…
:: GEFELICITEERD ::
ook hier draaien de duimen voor jullie :-*
mijn duimen draaien overuren voor je!!
Jeetje wat heerlijk, ook ik duim mee!
Liefs Moirah
Janneke gefeliciteerd hoor. En ook ik duim voor je mee voor een hele mooie en gezonde baby voor je :inlove:
gefelciteerd met de zwangerschap , nu op naar de volgende fases, echos enzo ,
toytoytoy :thumbup:
@Janneke123 wrote:
Hoi allemaal,
Zou het dan echt zo zijn…? Het is nog veel te vroeg, maar toch, ik ben zwanger. Twee positieve testen kijken me aan :shock: :lol: . Ik ben er vroeg bij met testen doordat ik schildklierproblemen heb en medicatie gebruik moet ik vroeg testen zodat de medicatie meteen opgehoogd kan worden als het raak is. Ik ken de risico’s van vroeg testen, maar het is bij mij niet anders. Uiteraard probeer ik realistisch te blijven maar ik ben toch ook echt blij en hoopvol…
Het lijkt zover te zijn: na ruim 4 jr en 6 miskramen, ben ik zwanger. Tuurlijk ben ik ook doodsbenauwd maar ook hoopvol. Ik hoop dat veel mensen met mij willen duimen dat dit kleintje mag uitgroeien tot een mooi beebje.
Gefeliciteerd!!! :inlove: Kom je met de maartmama’s meeschrijven??
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76150&postdays=0&postorder=asc&start=0