HOERA! Eerste woordjes aan 3 maand!!!

Wat vinden jullie hier van?



Vandaag vroeg een oude schoolvriendin van me of Broes al woordjes zei… :shock:

Hahahahaha!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

'T kind is nog geen 4 maand oud… :think: :doh:

:roll: Nou jaaaaa zeg…



Wat heb je als antwoord gegeven…?? “Ja hoor, en hij kan ook al tot 10 tellen…??” Hahaha…

neeee joh da’s te gewoon



hij zingt het wilhelmus !! :mrgreen:

Ach, je kunt er lacherig over doen, maar als je zelf geen kinderen hebt, (en misschien ook niet in je directe omgeving hebt) dan weet je soms niet met welke leeftijd kinderen bepaalde dingen gaan doen.



Als je mij 2 jaar geleden had verteld dat je een kleintje had van 3 maanden, had ik misschien hetzelfde gevraagd :mrgreen:

Die vriendin heeft zeker zelf geen kinderen :lol: !

Hoewel… ik hoorde mijn jongste zoon altijd mem (lijkt op mama) zeggen in zijn huiltje…

Lissie, ik lach haar niet uit hoor, maar ik kon m’n lach niet inhouden… :think:



Nee, vriendin heeft inderdaad geen kinderen maar nou ja, wie wéét dat nou niet! :wall:

Hihi :mrgreen:



@SeeSeeEm wrote:

ik hoorde mijn jongste zoon altijd mem (lijkt op mama) zeggen in zijn huiltje…


Jaaà , dat hoor ik ook bij Broes, klinkt zoo lief!! :inlove:

Als Chris huilde, was het altijd van: mamamamamamamamamamamamamamamamamamam… :inlove:

@hedwich wrote:

neeee joh da’s te gewoon



hij zingt het wilhelmus !! :mrgreen:




hihi… dat zou, als belgje, wel heeeeeel knap zijn!!! :lol: :lol: :lol:

Hahaha, ja, Preggie, want euhhhhh, het wilhelmus…??? :think: :wall:



:mrgreen:

Kan hij dat niet :shock:



Toen merlin 4 maanden was, toen fietste ze al!!!





:wink:

haha als jade aant brabbelen is zegt ze Ara, en als ze huilt mammmmaaaa

Myrthe sprak met 3 maanden anders al vloeiend Spaans hoor! :wink:

Sanne

Tjonge wat lopen die van jullie ver achter.

Sven heeft de universiteit bijna afgerond. :snooty:

Hahahahaha…



nou, Kim is aan het genieten van haar pensioen!!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Mijn man van de week op het kdv: komt een moeder op hem af “goh hoe oud is hij” “ruim 4 maanden” zegt mijn man. “Zo, dan is ook al sterk in z’n nekje en zo” . “Ja”, zegt m’n man voor de gein, “en hij praat ook al” en hij haalt z’n speen uit Stan z’n mond…die vrouw keek 'm aan alsof ie elk moment kon gaan praten…en die had toch écht zelf ook een kind… :shock:

@niki10605 wrote:

Mijn man van de week op het kdv: komt een moeder op hem af “goh hoe oud is hij” “ruim 4 maanden” zegt mijn man. “Zo, dan is ook al sterk in z’n nekje en zo” . “Ja”, zegt m’n man voor de gein, “en hij praat ook al” en hij haalt z’n speen uit Stan z’n mond…die vrouw keek 'm aan alsof ie elk moment kon gaan praten…en die had toch écht zelf ook een kind… :shock:


Hahaha! :lol: :mrgreen: