hoelang zal ik ong zwanger zijn denken jullie en zal het er 1 zijn of zullen het er 2 zijn ?
de grootte van je buik zegt helaas niet zo heel veel
bij de 1 groeit de buik heel snel en bij de ander duurt het heel lang voor je iets zie
@Angel & Luna wrote:
de grootte van je buik zegt helaas niet zo heel veel
bij de 1 groeit de buik heel snel en bij de ander duurt het heel lang voor je iets zie
dit was ik 8+4 maand zwanger van mijn zoontje
:? ik gok 6 weken en 6 dagen :?
Heel herkenbaar.
Bij mijn dochter begon je bij 11/12 weken een beetje wat te zien. Maar nu heb ik echt al een goed buikje.
Ja dat gaat harder bij een tweede. Je lichaam weet wat te doen etc.
Maar vooralsnog zijn het de darmen etc die ruimte gaan maken voor je bm, aldus mijn vk afgelopen week.
Maar dat neemt niet weg dat je al een duidelijk buikje hebt. :thumbup:
Het gaat idd erg snel bij de tweede… Ik had met de zwangerschap van Juul pas met 12 weken een zwangerschaps broek nodig, nu liep ik met 6 weken al in een zwangerschaps broek rond…
Gefeliciteerd trouwens!!! Geniet van je zwangerschap!!
@Ingrid28 wrote:
Heel herkenbaar.
Bij mijn dochter begon je bij 11/12 weken een beetje wat te zien. Maar nu heb ik echt al een goed buikje.
Maar vooralsnog zijn het de darmen etc die ruimte gaan maken voor je bm, aldus mijn vk afgelopen week.
Het is gewoon bij elke vrouw anders. Bij mijn eerste was mijn buik al gelijk enorm en is dat ook gebleven. Op het laatst was ik mega…Bij mijn 2e kwam mijn echte buikje pas ‘laat’ en heb ik de hele zwangerschap een net buikje gehouden…
@Madre wrote:
@Ingrid28 wrote:Heel herkenbaar.
Het is gewoon bij elke vrouw anders. Bij mijn eerste was mijn buik al gelijk enorm en is dat ook gebleven. Op het laatst was ik mega…Bij mijn 2e kwam mijn echte buikje pas ‘laat’ en heb ik de hele zwangerschap een net buikje gehouden…
Dat klopt, geen enkele vrouw en zwangerschap is gelijk. Maar dat is wat de vk over mijn snel groeiende buik zei. en ik had net als de ts al snel een buikje deze zsangerschap
Denk dat je gewoon 7 weken bent en 1 of 2 kindjes dat wijst de echo wel uit. Er kan gewoon 1 kindje in zitten hoor.
Ik droeg in deze zwangerschap net voor mn positieve test al zwangerschapkleding omdat mn broeken niet meer pasten.
Bij een 2e zwangerschap groeit je buik veel sneller
Gewoon de echo afwachten dan weet je het…
het zegt idd niet meteen dat je wat langer zwanger bent ik was volgens mij beetje hetzelfde rond de 7 weken een feit is gewoon dat je met een tweede over het algemeen veel sneller groeit ik heb nu een buik die ik met me eerste zwangerschap pas rond de 20 weken ofzo had dus jah en het is er echt maar 1
Ik ben ook van de tweede zwanger(ruim 6 wk) maar bij mij zie je nog echt niks hoor!
Ik denk dat je ong een week of 12/13 bent.
Ik vind het echt grappig dat sommigen echt gaan gokken hoe ver MSBS is…
Dat weeeet je toch niet? :mrgreen:
Ga lekker een echo laten doen, meis… :thumbup:
Maar er staat toch een banner onder van 7 weken :think: :think: :think:
ik denk dat je in totaal ongeveer 9 maanden zwanger zult zijn…
flauw! :mrgreen:
@schoen wrote:
Maar er staat toch een banner onder van 7 weken :think: :think: :think:
hahahaa ja… ik dacht ook al… :eh:
en dan nog, kunnen we toch nooit gokken hoe ver iemand is, aan de hand van een buikje…
of wil je van ons horen, dat er zekerrrrrrrr een tweeling in zit, zo groot is ie… :mrgreen: want dat kunnen wij niet zien natuurlijk…
@rosa75 wrote:
ik denk dat je in totaal ongeveer 9 maanden zwanger zult zijn…
flauw! :mrgreen:
LOL :mrgreen: :mrgreen:
ik dacht ook zo’n beetje hetzelfde (ongeveer 40 weken dacht ik bij mezelf)… 8)
Komt u maar met het antwoord zou ik zeggen
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat hoelang wij zouden denken dat zij nu zwanger is aan de hand van haar buikje.
Dus even niet naar haar banner kijken, maar naar haar buikje.
Als we haar zo op straat zouden tegenkomen.
Ik denk dat ik je dan tussen de 15 en 20 weken had gegeven.
ooooooooooooooooh, dan zou ik je ook 20 weken geven, gezien je postuur.