Hoeveel dagen voor je NOD kun je al testen??
hahaha, ongeduld!!
Ik heb testen van mat-care en daarop staat dat je 5 dagen voor je NOD kunt testen. Denk zelf dat je het meeste kans hebt op juist testen op je NOD of erna…
Suc6!!!
Liefs
Ineke
hha,ja ongeduldig he…
Maar ik heb nu ook testen van matcare besteld
en daar stond iid 4 dgn voor NOD, daarom snap ik het niet helemaal…,ik dacht dat dat niet kon…
kus
Ik zou toch nog even wat meer geduld hebben en wachten tot NA je NOD voor je een test doet, als je te vroeg test, is het misschien nog te vroeg voor en weet je na de na de test net zo veel als ervoor.
Dus nog even geduld !
ja ik zou nog even wachten, dat zorgt voor hoop minder onduidelijkheid.
Ik had ook die matcare testen. Begon met testen 4 dagen voor NOD en negatief… Ik voelde me ook niet zwanger dus ging er van uit dat ik ongesteld ging worden. UIteindelijk werd ik het maar niet… pas 6 dagen overtijd testte ik positief, ook met die matcare testen. Maar toen was ook clearblue positief. Dus volgens mij werkt die matcare niet bij iedereen al voor NOD.
2 dagen voor NOD nog negatief getest met matcare. Toen 2 dagen na NOD vet positief met kruidvat en cb.
je zou voor je NOD al positief testen als je één van die vrouwen bent met veel of al vroeg veel hcg. Het risico is dan wel dat er nog iets mis kan gaan en je alsnog ongesteld word.
LEkker testen op of na je nod dus :thumbup:
ik had 4 dagen voor mijn NOD een positieve test . Weet het merk niet meer maar het was een roze doosje…predictor ofzoiets…
Predictor test altijd toch juist heel laat ?