Hoelang proefzenders Ziggo ?

Ik heb me rot gegoogled maar ik kan het niet vinden. Natuurlijk kan ik even bellen met Ziggo maar ik krijg geen contact met ze in deze regio.



Wij hebben ons pakket veranderd en hebben daarom een bepaalde periode alle zenders op proef gekregen.

Maar hoe lang duurt die periode eigenlijk ? We hebben al sinds 2 december aaaaaalle zenders die er maar te zien zijn en ik vraag me af hoe lang nog. Ik vind het erg leuk hoor (ik zapte net per ongeluk langs de erotiekzenders ,ik heb nl geen idee op welke nrs deze staan en net op dat moment kwam de buurvrouw langs het raam lopen :oops: ) maar volgens mij hebben we geen recht meer op de extra zenders.



Wie weet meer ?

volgens mij was dat 2 maanden :think: maar weet het niet meer zeker :slight_smile:

Ik dacht 2 maand, wij hebben ze ook al sinds begin december namelijk :mrgreen: .



:smiley: Heleen

jah, volgens mij ook… en de film1 en sport 1 twee weken…

uhu 2 maanden maaaaar

zorg wel dat je ze opzegt als je ze niet wilt houden anders zit je eraan vast

2 maanden? ik dacht 2 weken… :oops:

Hier blijven die zenders ook maar doorgaan… :smiley: :thumbup: BB3 jeej!!!

1 maand en daarna zijn ze gestopt omdat we op het briefje hebben ingevuld dat we geen verlenging van iets of een of ander pakket willen.

Wij hebben ze ook al maaanden terwijl het volgens mij maar 2 weken was. Er is op de site niets over terug te vinden, zo raar.

We laten het zo. We betalen deze zenders nl ook niet dus ik vind het wel prima. (Joost zit nu nl lekker Diego te kijken :mrgreen: )

Wij hadden het 3 weken, terwijl toen ergens in een folder stond dat het voor 2 weken was. Bij de papieren zit ook een antwoordkaart die je retour moet sturen en daarop moet je aangeven welke zenders je wilt houden.



Geen idee wat er gebeurd als je die niet retour stuurt, maar ik kan me zo voorstellen dat je dan zometeen ineens een abonnement hebt met alle zenders tegen een hele boel geld.

Dat lijkt me niet, want we hebben vooraf duidelijk aangegeven welke zenders we willen, dat moest je toen aankruisen. Als zij er dan ongevraagd tig bij doen dan moeten ze dat zelf weten maar daar gaan wij niet voor betalen natuurlijk.

Er is ook nergens te lezen dat je deze weer op moet zeggen ofzo… :think:

Bij ons was het vorig jaar maar 2 weken…



wel jammer hoor, ik vind JimJam helemaal leuk voor Isa :thumbup:

(ze vond Igloo-Gloo ofzoiets helemaal geweldig, met die zeehondjes)

wij ons was het ook maar 2 weken en dat is nu een aantal maanden geleden

Het was/is 2 weken, en wij hebben ze nu 2,5 maand

@Sweet-Love wrote:

Het was/is 2 weken, en wij hebben ze nu 2,5 maand


Wij ook :shifty:

hihi wij hebben het ook al heel lang, ook rond half dec al…



ik vind het wel leuk hoor! we hebben die kaart trouwens wel weg gestuurd…

@kimmetje23 wrote:

hihi wij hebben het ook al heel lang, ook rond half dec al…



ik vind het wel leuk hoor! we hebben die kaart trouwens wel weg gestuurd…




Ik vind het ook leuk, jammer alleen dat film 1 zovaak films herhaald maar toch! :thumbup:

Ik heb via mijn moeders oude kaartje ook nog digitale tv, dat is haar extra kaartje zeg maar. Daar zou eigenlijk het standaard pakket op zitten, maar er zit na 4 maanden nog steeds alles op wat er op kan zitten, muv film 1 of sport 1.

Raar hoor, maar ik ga niet klagen, wij betalen het standaard normale tarief, maar hebben wel de extra zenders.

2 maanden :wink:

@Greetje14 wrote:

2 maanden :wink:




Hoezo “;)” Greta ? Werk jij bij Ziggo mss ? Dan pas ik op met wat ik post natuurlijk :slight_smile:



En er zijn ook een aantal die 2 weken hebben gehad. Dus het is of 2 weken of 2 maanden. Nou de periode loopt 2 feb. af, dus we zien het dan wel!

Whahahahahahha, nee hoor!

Wij hebben ook Ziggo en manlief zei dat we 2 maanden proefzender hadden.

Dat hij het nog weet, we hebben het vanaf het begin!