Hoelang ongesteld?

Ik ben op 9-9 bevallen van mijn zoontje, ben nu vorige week ongesteld geworden en gelijk de pil weer gaan slikken. Nu heb ik 10 pillen geslikt en ben nog steeds ongesteld :think: dit is toch veel te lang?

Nou was de ongesteldheid ook anders als voor de zw maar dat heb ik al eerder ervaren. Ik heb geen last min van rug, buik enz eigenlijk alleen bloedverlies. Maar ook datwas heel lang helderrood en vloeibaar, geen slijmerige brokjes zeg maar :sick: nu is het donkerrood en soms helderrood.

Hebben meer dames dit de eerste kee dat ze de pil slikten gehad? Voorheen als ik de pil innam stopte het na een paar dagen.

Toen ik ooit, op mn 15, begon met het slikken van de pil ben ik de hele maand van de eerste strip ongesteld geweest. Met dus de ongesteldheid voor en na die pil er nog bij. Pas na de eerste stopweek en het begin van de tweede pil hield het ongesteldheid op. Ik kan me best voorstellen dat dat nu weer zou zou kunnen zijn. Je lichaam moet er gewoon aan wennen.

Ik ben de hele eerste strip ongesteld geweest.

Nu nog vaak doorbraakbloedingen, kon geen kwaad zei mijn huisarts.

Alles moet nog op de rit komen qua hormonen en dan de pil erbij, dat kost even tijd.

Wat Ollie zegt… ging hier idem, bij de laatste 2 kinderen zeker.

Hier ook gedoe na het starten van het slikken met de pil. Bij de oudste 9 maanden aan het rommelen geweest, veel buikpijn, steeds doorbraakbloedingen, lang ongesteld, me rot voelen. Na 9 maanden gestopt met de pil om te kijken of dat de ellende gaf, en toen was het meteen over.

Na de 2e weer mee gestart maar na 1 maand alweer gestopt, weer hetzelfde liedje, en daar had ik echt geen zin in. Dan maar iets anders gebruiken.