Hoelang nasleep van mk?

Hoihoi,

In het weekend van 30 Aug. heb ik een mk gehad. Het vruchtje was bij 5 wk gestopt.

Het bloeden hield daarna heel snel op en op 4 sept nog een echo gehad om te kijken of alles schoon was.

Mijn bm was idd schoon, er was alleen nog een beetje bloed te zien wat er nog uit zou moeten komen. 2 dagen later is dit ook gebeurd, was niet veel en kon het makkelijk met een inlegkruisje af.

Op 14 september weer een eisprong gevoeld dus ik zou ongeveer vandaag weer ongesteld moeten worden.

Maar vanaf afgelopen woensdag tot gisteren heb ik heel dik, bijna zwart bloed verloren. Het was echt niet veel en een inlegkruisje was voldoende.

Vandaag niks meer.

Wie heeft enig idee? Is dit nog steeds van de mk of moet ik het toch echt als mijn eerste menstruatie na de mk zien?

xxxx

Hoi,

Als eerste: sterkte met het verwerken van de miskraam. Het is niet niks.

Ik heb 2 missed abortions gehad. En beide keren heel verschillend. Na de 1e keer (curretage), had ik na 10 dagen een hevige korte bloeding. Dit was duidelijk een menstruatie (zonder eisprong denk ik). Na de 2e keer (medicijnen), had ik na 35 dagen een menstruatie. Zoals gewoonlijk dus. Maar je hoort vaak dat het lichaam alles weer zoals voor de zwangerschap oppakt. Vooral als het een vroege miskraam is.

Gr. Nienke