Hoelang na een keizersnede waren jullie weer zwanger?
Zijn er ook dames die snel na de keizersnede weer zwanger waren en zo ja, hoe hebben jullie dit ervaren?
Nobody???
Wij hebben 10 maandjes gewacht. Was dus niet “snel”, maar ook niet pas na een jaar ofzo. Ik denk dat je moet kijken naar de conditie van het litteken. De gyn kan er vast wel een nuttig, genuanceerd antwoord op geven.
Succes!
Groetjes,
Elena
Wij zijn met 8 maand er weer voor gegaan, met in ons achterhoofd dat het vorige keer ook 4 maand heeft geduurt.
Volgens mijn gyn wordt 12 maand aangeraden, maar er is nooit onderzoek naar gedaan en zijn er ook succes verhalen van vrouwen die na 3 maand alweer zwanger waren. De enige watchout is dat je litteken goed hersteld is en of je het zelf alweer ziet zitten
Hier was ik 6 maand na ks weer zwanger, nu moet ik een jaar wachten met zwanger raken.
Ze zeggen idd half jaar tot een jaar, maar na 3 maand is het litteken aardig goed hersteld
Pas na 1,5 jaar. Ik moest van de gyn minimaal 1 jaar wachten met zwanger worden.
Ik was na 10 maanden weer zwanger. Tot nu toe nergens last van.
Sommigen zeggen dat je een jaar moet wachten met zwanger worden, anderen dat je niet binnen een jaar mag bevallen, en weer anderen dat je 6 maanden moet wachten met zwanger worden, en nog weer anderen dat je uberhaubt niet hoeft te wachten. Tja…
Groetjes,
Femke
Hallo ladies!
Ik heb me net aangemeld en heb even gesnuffeld op dit gezellige forum!
Ik heb 6 maanden geleden een keizrsnede gehad (onze zoon is van 6 september) en ik heb ook het advies gehad om een jaar te wachten…
Echter… volgens mij zit de kans er in dat ik zwanger ben… Volledig onverwacht en nog niet zeker (durf eigenlijk geen test te doen).
Is dat echt slecht, zo snel weer zwanger?
ik was de na de 1e na 4 maanden weer zwanger van nummertje 2
En na 14 maanden na nr 2 is nu nr 3 op komst.
Ik vond de zwangerschap die zo snel op de 1e volgde loodzwaar, terwijl ik door deze zwangerschap nu heen huppel.
MAar opzich van de keizersnede zelf heb ik geen last gehad hoor!