Hoelang na het stoppen met bv weer ongesteld?

Ik hoop dat er ook ‘gestopten’ met bv hier lezen :wink: want ik ben erg benieuwd hoe lang na het stoppen jullie weer ongesteld werden. Bij ons eerste kindje was ik precies twee weken na het stoppen weer ongesteld, en nu ben ik drie weken geleden gestopt (na zeven mnd bv, de vorige keer na 8,5 mnd) en de eerst week na het stoppen voelde ik vanalles ‘op gang komen’ in mijn buik, maar nu merk ik echt helemaal niets meer. Heb ik op zich geen problemen mee :mrgreen: maar ik vroeg me toch af of het vaker langer duurt…

Ik heb Max 11 maanden gevoed maar werd na 6 maanden ongesteld.

Nou, mag het ook tijdens de BV zijn? Ik ben 7 weken na de bevalling alweer ongesteld. Baal er gruwelijk van. Had zo gehoopt op 7 máánden!

de eerste keer 6 maanden bv gegeven (laatste wekenw el gecombineerd met FV) en na twee weken na volledig stoppen terug ongesteld. Eerste keer was heel licht, tweede keer ongesteld was hevig.

Tweede keer ongeveer hetzelfde qua BV geven en 3 weken na volledig stoppen weer ongesteld. En heel erg deze eerste keer. (is net achter de rug).

Tsja, volgens mij is het heel verschillend, ben nu ook na 6 weken al weer ongesteld geworden…na 3 maand heb ik mirena gekregen, en ben nu helemaal gestopt met bv sinds 2 weken, ben ongesteld geworden, maar weet niet of het van de mirena komt, of van het stoppen van bv… je hoopt idd op het geheel uitblijven van de menstruatie, ik ook , maarja,we kunnen het niet weer terugstoppen, he :angel:

Jeetje, wat balen zeg, al menstrueren als je nog bv geeft!

Maar helemaal uitblijven moet het bij mij ook niet want ik wil eigenlijk wel graag binnenkort nóg een keertje zwanger worden… :wink: :pray: