Mirthe is weer ziek.
Weer dezelfde symptomen als waar ze voor in het ziekenhuis gelegen heeft vorige maand, alleen nu is ze een stuk suffer als in meer slapen en anders gewoon met half open ogen naar je kijken.
Ik heb haar vanochtend om half 9 verschoond en zonnet om kwart voor 3 weer…de luier was nagenoeg droog.
Hoelang mag zo’n luier droog zijn?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Maar als ik jou was zou ik even de huisarts bellen, dat kan geen kwaad toch! Beter een keer te veel gebeld dan een keer te weinig vind ik!!
ik zou voor de combi niet plassen en suf uit de ogen kijken de dokter wel even bellen hoor.
sterkte! :-*
De kinderarts zei dat er minimaal 1 natte luier per 12 uur moest zijn.
Dikke knuf :-*
in jou geval niet uitstellen en gewoon meteen bellen zeker na de voorgeschiedenis van mirthe.
sterkte :hug:
@fiep klophout wrote:
ik zou voor de combi niet plassen en suf uit de ogen kijken de dokter wel even bellen hoor.
Ja, vooral door de combi!
En??? Hoe is het nu???
Ze heeft een plasje gedaan, maar het is niet erg veel.
We wilden net fruit geven, maar dat weigerde ze ook.
Uitgerekend heeft ze vandaag 100 cc op :shifty:
We waren zonnet net van plan de Hap te bellen en toen kreeg ze een opleving, nu ligt ze alweer te tukken…tsja
Denk wel dat we straks nog even bellen om te overleggen.
mm droge luier en weinig drinken ik zou de hap bellen. ik ben vorige week ook geweest en moest letten op of ze levendig was, plasluiers heeft, droge lippen, genoeg speeksel inhaar mond en of haar fontanel ingedeukt is.
gr leonie
misschien heeft ze wel keelonsteking ofzo omdat ze niet wil drinken. misschien wil ze sabbelen op een natte washand
gr leonie
Ik ben maandag ook al met haar bij de HA geweest.
Geen keelontsteking of ooronsteking alleen goed verkouden was het oordeel toen.
Ik heb mijn dochter twee keer na laten kijken .Bij mij was het geval dat ze de overgang van voeding 1 naar 2 niet ok vond nu meng ik het en drinkt ze weer prima. Wellicht zit er nu wel wat in haar oren of keel? Ik zou het toch nog even na laten kijken. Veel sterkte :hug:
gr Leonie
ik zou wel bellen hoor…beterschap :hug:
Ow, ik zou zeker ook bellen, vooral die sufheid zou ik niet vertrouwen!
Beterschap en sterkte! :hug: :-*
ik zou wel bellen hoor…beterschap :hug:
Joseetje, gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor.
Ik heb vanmiddag ook getwijfeld of het wel nodig was om te bellen voor Daantje maar heb het uiteindelijk toch gedaan en het stelt echt wel gerust om even de mening van een professional te horen.
Sterkte meis :-*
Mirthe is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis
:hug: :hug: :hug:
Hopelijk knapt ze snel op. Sterkte.
:-*
sterkte ermee :hug: hopelijk word ze snel beter.
gr Leonie
@joseetje wrote:
Mirthe is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis
och nee toch, alweer?
jemig josee, je krijgt het wel even voor je kiezen zeg :shock:
hier een hele berg knuffels, ook voor je meisje: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: