hoelang moeten we wachten.....

totdat we een oproep krijgen voor een zaadonderzoek?





Ik ben ongeveer 3 weken geleden bij de HA geweest voor een doorverwijzing, hij heeft hem gelijk aangevraagd. Ik heb een formulier mee gekregen en hij zei dat we vanzelf een oproep zouden krijgen.



Ben ik nou zo ongeduldig of duurt het gewoon wat langer?

wij krijgen meteen de formulieren en potjes mee je kan altijd ff bellen :wink:

hier ook gelijk formulieren en een leeg potje

Inderdaad ook meteen een potje en formulier meegekregen…

Ik zou maar even bellen met de assistente om na te vragen waarom het niet meteen kan.

Succes,

Yolande

Weet je zeker dat je niet een doorverwijzing voor de gyn hebt gekregen in plaats van alleen een zaadonderzoek? Onderzoeken kunnen vrij snel gedaan worden, meestal krijg je dan een formulier en een potje mee en kun je dat zelf inleveren bij het laboratorium/ziekenhuis op een door jouw gewenst tijdstip. Anders de huisarts even bellen om meer duidelijkheid, dan weet je waar je aan toe bent. Succes!

Bedankt voor jullie reacties :-*



Ik heb vanmorgen de assistent gesproken, zij laat de HA mij morgen bellen tijdens telefonisch spreek uur ( hij had vrij vanmiddag)

Maar ik heb toch echt geen potje mee gekregen, en hij zei tegen mij dat ik helemaal niks hoefde te doen en dat ik een oproep in de bus zou krijgen.

De ass. zei ook dat er een zaadanalyse staat en een oproep voor de gyn,



Morgen dus maar ff afwachten.

weet je al meer?

ja de ha heeft mij gister terug gebeld, hub moest ff een bakje in het zkh halen.

Maar op de bijsluiter staat dat hij tusssen de 2 en 7 dagen geen sex mag hebben en dan ergens tussen in ff in een potje moet sproeien :roll:

Maar ik ga nu mijn vruchtbare dagen in dus is nu niet erg handig, we wachten ff 2 weken en dan gaat hij hem inleveren.



Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen :think:

Zou Luca dan een toevalstreffer zijn geweest? van hem was ik met 3 maanden zwanger :think:

Mo hier hebben wij 3 jaar terug hetzelfde gehad.

Wat een geklooi is dat zo’n potje. Volgens mijn hub geheel onhandig en totaal niet logisch om met iets dat omhoog staat omlaag te lozen in een potje :slight_smile:



Hub moest ook na het vullen binnen 30 minuten in het lab zijn om het in te leveren EN het moest handwarm zijn (probeer je auto maar eens achteruit in te parkeren zonder het potje los te laten :)) Ook mocht je er niet mee schudden en ALS je iets na het potje had gedaan, moest je opschrijven hoeveel dit was en of dit het eerste, middelste of laatste gedeelte was





Succes! Ben benieuwd of er wat uit komt.

48 geen sex is voldoende voor het onderzoek hoor!