hoelang met je met uitslag lopen ?

Quinten heeft al 3 weken of zo uitslag op zijn billetjes.



Vriendin zei : misschien tandjes, dan kunnen ze ook uitslag krijgen.

Maar ik vind 3 weken wel erg lang. We smeren hem elke keer in, het is nogal bulterig en rood. Last heeft hij gelukkig niet, maar ik vraag me hier dus mee af of we er toch niet mee naar de HA moeten even ?

Geen verandering gehad in het soort schoonmaak doekjes of zo ?



Jana heeft normaal de lotion doekjes van zwitsal, en kreeg daarna de olie doekjes van zwitsal ze zat vanaf t moment dat ik die ging gebruiken op haar billetjes vol met rode brobbletjes.



Nu weer de lotion doekjes en de uitslag is helemaal weg.



Als je geen reden weet, of niets verander is, zou k het toch even bij de huisarts na vragen, of op t consultatie bureau.

He matteo heeft dat ook een paar week gehad… we zijn er niet mee naar de huisarts geweest… ik dacht ook dat het door de tandjes kwam… na paar week was het in eens weg!

Heeft hij er last van?



Ik zou even de huisarts bellen voor advies. Het kan natuurlijk ook een schimmeltje zijn en dan is het met een zalfje zo weer weg.



Waar smeer je mee? Hier altijd met bepanthen, maar toen Amélie opeens ook rode bultjes kreeg en ik die niet weg gesmeert kreeg heb ik uit wanhoop de sudocreme eens geprobeerd…en binnen 2 dagen was het weg :shock:

Dus misschien een ander smeerseltje proberen? (maizena schijnt ook goed te werken)

Lekker in z’n blote billetjes rond laten kruipen (wel de verwarming dan wat hoger :wink: ) en natuurlijk vaak verschonen!

Die sudocreme gebruiken wij al … maar helpt dus niet veel.

Last heeft hij niet denk ik, geen gehuil of wat dan ook.

Vind het alleen erg vervelend, want het is gewoon nogal beetje rood met bultjes.



Hij heeft ook 2 dagen een beetje diarree gehad, natuurlijk meteen verschonen bij elke stinkende luier. Maar dan is het natuurlijk nog erger.



Doekjes die wij gebruikten, gebruikten we al sinds zijn geboorte, ook de luiers bleven hetzelfde, daarom even vreemd.



Kijk het dan nog wel ffkes aan.



Dank je wel dames !