Hallo,
Ik vroeg me zo af, hoelang laten jullie je kindje wenen? Ik kan het dus nog altijd niet ze even laten wenen, vanals ze een gil geeft sta ik aan haar bedje. Maar nu wou ik het dus even uitproberen terwijl ze boven op bed lag (ze was doodmoe, kwam net uit bad) was ik buiten de was aan het ophangen en hoorde ik haar alweer wenen, heb dan tien minuutjes gewacht(met de babyfoon af :lol: want ik kan dat NIET horen ) en nu slaapt ze dus. Hoe zit dat bij jullie?
ik liet levi ook altijd 10min huilen en meestal in die tijd viel hij in slaap.
als het langer was ging ik wel kijken maar dat was vaak al niet meer nodig.
gaat aan je moeder hart he dat huilen, maar vaak huilen ze zich ook in slaap.
Ondertussen is ze alweer wakker, ze heeft dus maar een kwartiertje geslapen, zou ik nu gaan kijken of ze weer even laten huilen? :lol:
Tien minuten. Dan ga ik kijken, geef ik een kus en zn speentje en ik vertrek weer. Begint hij weer te huilen, mag hij weer tien minuten wachten. In het begin was dit heel erg lastig, maar nu heb ik een kind dat ik op bed leg en 9 van de 10 keer zonder gedoe in slaap valt :thumbup:
Wat ik wel deed: als hij had geslapen (ook al was het maar heel eventjes) en hij werd huilend wakker ging ik wel meteen kijken, dan pas ik die 10-minuten-regel niet toe. Dus ik zou wel bij dr gaan kijken nu.
het was honger dat ze had, dus heeft ze lekker gedronken heb ik ze terug op bed gelegd en nu slaapt ze toch al een uurtje :dance:
Ik deed ook 10 min laten huilen ( en wat kunnen 10 min dan lang zijn ), dan idd kijken speentje en evt schone broek indien nodig en dan weer weg .
Ook hier kan ik hem nu in bed leggen zonder dat ie huilt.
Wel ga ik ook meteen als ik hem hoor als hij wakker is , meestal ligt hij dan gewoon te spelen met zijn knuffie
Groetjes
nou ik laat m gerust langer huilen hoor…
als hij zijn buikje vol heeft, schone luier heeft en zit te gapen gaat ie zijn bed in en ligt meestal een tijdje te huilen(lees. zeuren).
In t begin ging ik ook meteen kijken…en dan was ie meteen stil…
als ik dan wegging begon ie na 10min weer.
ik kwam niet eens meer aan mezelf toe…
op een gegeven moment gaf ik er niet meer aan toe hoor…
ik liet m steeds langer huilen…
als t echt hysterisch huilen is dan ga ik m tussendoor troosten,
maar laatst begon ie gewoon te lachen zodra ik aan zijn bed verscheen.
Zeg niet dat die kleintjes nog niks in de gaten hebben hoor haha.
Ik moet wel zeggen dat ik zijn huiltjes wel herken hoor…meestal is t gewoon zeuren…
hij word ook tussendoor wakker en dan huilt ie maar na een tijdje slaapt ie weer lekker door.
t is moeilijk…om hem te horen huilen, maar soms moet je ook voor jezelf hard zijn anders kom je geen minuut meer aan jezelf toe.
Ik moet zeggen dat ie nu inmiddels wel binnen de 15min in slaap valt…
heeft t toch nut gehad denk ik zo
:-*
Hier laat ik hem nooit langer dan 10 minuten huilen. Meestal veel korter. Ons kindje huilt weinig en er dus altijd iets als hij huilt. Bijvoorbeeld een boertje of een poepbroek. Dat los ik dan voor hem op en dan slaapt hij weer veder. Heel soms huilt hij omdat hij zo moe is, maar dan valt hij binnen 10 minuten in slaap.
Liefs Moirah
moirah das idd zo als je kindje weinig huilt weet je als ze dan huilen er meestal wat is.
Odin is een echte driftkikker en wilde gewoon constant bij ons zijn…
dat patroon moest ik gaan doorbreken…met pijn in mijn hart moest ik m gewoon laten huilen van t cb.
Dat gaat zo tegen je moedergevoel in he…mahja uiteindelijk hadden we er wel profijt van