Onze dochter slaapt na de laatste voeding normaal 6 uur door en wordt dan zelf wakker voor de volgende voeding.
Ik heb zelf altijd geleerd dat 6 uur de max is!
Vannacht werd mevrouw na de laatste voeding van 22.30 uur niet zelf wakker. Het was omdat mijn man er uit ging om te plassen en dat ik op de klok keek hoelaat het was…6.30 uur :shock: Dus bijna 8 uur geslapen… :think: … mag dit nu al???
Mar krijgt BV en groei goed, ik heb zelf een weegschaal dus kan het zelf goed in de gaten houden.
Wie o wie heeft voor mij het antwoord???
Mijn dochter sliep vanaf 3 weken van 22:30 a 23:00 tot 8:00 a 8:30.
En nu van 20:00 tot 8:30
Ik heb dit twee keer bij het CB na gevraagd. In het begin mag er 1x max. 8 tussen twee voedingen zitten (tussen de andere voedingen max. 4 uur) en mag een baby ook max. 8 uur achtereen slapen, volgens het CB hier. De tweede keer dat ik het vroeg, was gister: ze zeiden dat 10 uur nu max. is (bij twee maanden).
@ romata
Heerlijk…gaf jij ook bv?
Ik vraag me af of het wel goed is voor mij bv zo’n lange pauze???
@ Nienke
Ooh nou dan is 8 keurig…ga ik me er niet druk om maken.
bedankt voor jullie antwoorden…nog meer zijn welkom
Wat betreft de bv is 4 uur natuurlijk beter, helemaal als je productie nog niet goed op gang is (geen idee of dat bij jou het geval is?). Maar als ze al doorslaapt zou ik dat lekker zo laten. :oops: Als je dat wilt of als je merkt dat je productie terug loop, kun je 's nachts eventueel natuurlijk een keer kolven?
Ik vind het nu juist een voordeel qua bv als ze 's nachts doorslaapt; dan zijn ze 's ochtends lekker vol. Jinthe vindt dat fijn drinken en ze heeft dan ook aan alleen de borst genoeg.
Ja het was indd wel lekker, maar soms miste ik ook wel de nachtvoeding hoor gewoon lekker stil in het donkere huis saampjes helemaal alleen, en dan lekker de fles drinken allebei nog harstikke moe natuurlijk.
Haha elke moeder zou blij zijn als de nachtvoeding eraf zou zijn, en ik vond het jammer :wall: :wall:
Maar ik gaf zelf geen borstvoeding, dus daar kan ik helaas geen antwoord op geven.
bv is hier in overvloed Maar vergeleken met de 6 uur die er normaal tussen zat zaten ze nu niet extra vol had ik het idee
Marlynn groeide in het begin heel slecht, we hebben al heel wat bvdrama’s doorgemaakt maar nu gaat het heel goed en ze groeit ook goed. Overdag drinkt ze ook a 4 uur. Vanmorgen kwam ze echter wel weer na 3 uur… ben benieuwd hoe ze het nu de rest van de nacht doet.
Ik heb zelf een weegschaal dus kan eventueel per voeding in de gaten houden wat ze drinkt…
ik vindt trouwens het nachtvoeden ook wel wat hebben…maar slapen vindt ik ook niet erg :lol:
Wat fijn dat het nu goed loopt!
Misschien komt ze nu inderdaad ietsje vaker, omdat ze door haar ‘voorraad’ heen is. Zo werkt het bij Jinthe in ieder geval wel vaak: sinds ze 's nachts en 's ochtends langer ging slapen, komt ze 's middags en 's avonds sneller/vaker.
@ Nienk
Dat zou ik niet erg vinden als ze nu wat vaker komt…ze is overdag…zeker de ochtende zowieso tussen de voedingen door klaar wakker
floris sliep met anderhalve week al door en dan hebben we het over gelijk 12 uur achter elkaar…ik heb dit ook na gevraagt en ik kreeg te horen ,:als meneer honger heeft meld hij zichzelf echt wel…en dat was ook zo :lol: als ze honger krijgt dan gaat haar mondje echt wel los hoor…dont worry