hoelang in de slaapzak

ik twijfel,



onze meid, kan haar slaapzak zelf aan en uit krijgen, nu vind ik dat niet echt een probleem, maar vind het meer eng stel ze verstrengeld erin?!

ik vind het ook geen probleem dat ze hem niet aan heeft, maar het is nog wel lekker warm (koude kamer en ze ligt altijd boven de dekens)

en het uit en aan trekken gebeurd niet dagelijks.



hoelang liggen kindertjes meestal in een slaapzak?

Yara is nu 3 jaar en een paar dagen en ligt er nog in.

Ze heeft ook wel een dekbedje maar daar wil ze niet onder,dus anders vind ik het zo bloot voor haar. Vandaar nog steeds een slaapzakkie.

Maar maatje 110 begint strak te zitten :thumbdown: :thumbdown:

Yara heeft hem een paar maal uitgedaan,maar denk dat ze dat ook wel koud gevonden heeft,want doet ze nu nooit meer.

Volgens mij gaan de meeste kindjes als ze naar een groot bed gaan ook meteen onder een dekbed, i.p.v. de slaapzak. Zo willen wij het in ieder geval wel gaan proberen…

Overigens had mijn miepie zich vanmorgen ook voor de allereerste keer uit de slaapzak gewurmd. Ik hoop dat ze dat niet te vaak gaat doen, want ik wil haar toch nog zeker een jaar in haar ledikantje (en dus ook in de slaapzak) houden. :think:

hier allebij nog een slaapzak, bij ethan heb ik hem omgedraaid dus rits aan de achterzijde. hij trekt namelijk alles uit en ligt dan naakt in zijn bedje. had hij het alleen bij de slaapzak gehouden had ik het niet zo erg gevonden.

levi die haalt alleen zijn armen er uit of heeft hem voor de helft uit maar dit doet hij alleen `s ochtens als hij wakker word.

dat omdraaien lijkt me ook wel wat. slaapzak blijft ze uit doen, ze was vanmorgen ook helemaal koud! denk ik doe ik hem gewoon weer aan, zal wel een fase zijn, maar nee hij is alweer uit :wall: :lol: wij houden vol, maar lola ook :roll:

anna slaapt nog steeds in een slaapzak, ze kan hem gewoon zelf aan en uit doen, maar dat lijkt me geen probleem, want van mij mag ze ook zonder slapen, maar ze wil gewoonweg niet…



ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat een kind van deze leeftijd omp een gevaarlijke manier verstrengeld raakt hoor!

tenminste, Anna heeft al een geruime tijd door, dat ze ons gewoon kan roepen als er iets aan de hand is!



ze slaapt wel al een geruime tijd in een peuterbed, onder een dekbed…

anders een veiligheidsspeld door de rits doen(en dan door de slaapzak)

deed ik altijd bij mijn oppaskindje…die trok ook steeds slaapzak uit,gewoon een ouderwetse veiligheids speld erdoor,probleem opgelost :mrgreen:

zijn er eigenlijk nog slaapzakken na 110 ?



Heb voor fransje onlangs 2 zakken gehaald 110 en ik hoop dat ik hem daar nog even lekker in kan houden.

Want ook hij ligt meestal op de dekens en dan houd de slaapzak hem toch lekker warm

Ilse, 110 is volgens mij wel de grootste maat die er is… :think:

@Noasmama wrote:

Ilse, 110 is volgens mij wel de grootste maat die er is… :think:




ja klopt groter is er niet. tenminste nergens te vinden.

110 is zelfs al niet overal te koop!

nu past de oudste nog in 110 maar weet ook niet wat ik daarna moet als hij er niet meer in past. (zelf 1 maken :mrgreen: )

oma, kwam met een geniaal idee, tot nu toe :wink:

1 met een haakjes systeem de andere met een knoop.

2 minuten huilen, nu ligt mevrouw te slapen 8) met slaapzak aan :thumbup:

Hier ook nog een slaapzak hoor,soms trekt ze hem zelf uit als ze

klaar is met slapen.



Je kunt de het lipje van de rits naar binnen vouwen zeg maar, of

de slaapzak gewoon andersom aandoen :thumbup:

of met een veilighiedsspeld vast zetten…