hoelang gebruiken jullie de box en de rede hiervan ?

Noud vond de box echt vreselijk, hij wilde al heel snel de grotere wereld ontdekken. Maar Marlot vind het er heerlijk!! Ze zit er heel lief en rustig in te spelen, het is echt haar plekje!! Bij Noud stond hij na 8 maanden al op zolder, maar nu zal hij nog wel even blijven staan (ze is nu ruim 10 maanden).

Groetjes maartje

Hier blijft de box ook echt nog wel ff staan hoor. Ten eerste omdat het gewoon erg makkelijk is, maar ook omdat ik merk dat Sterre behoefte heeft aan een eigen afgebakend stukje. Op vakantie kroop ze steeds met al haar speelgoed in het (lege :mrgreen: ) zwembadje, bij gebrek aan box. Ze speelt nu thuis heel veel op de grond, maar vooral ´s avonds wordt ze lekker rustig als ik haar in de box zet. Dusse… nog steeds ideaal hier!

xHeske

hier hebben ze toch wel tot ruim anderhalf jaar op bepaalde tijden in de box gezeten. Tijdens de ochtendspits een poosje en 's avonds tijdens het koken. Tot ze daadwerkelijk konden lopen vond ik zo nu en dan de box ook wel goed voor de motorische ontwikkeling. Ze konden zich er veilig in draaien , optrekken etc etc. en door de beperkte ruimte konden ze door zich met hun voetjes aan de kant af te zetten bepaalde dingen als draaien , gaan zitten etc eerder in de box dan buiten de box.

Hier hebben de kinderen eigenlijk nooit een hekel gehad aan de box. Het was gewoon een rustig speelplekje.

Op een gegevenmoment zaten de kinderen dan vaak zo rusitg buiten de box te spelen op het moment dat ik ze er normaal gesproken in zou zetten dat het achter wege bleef. Dan werd de box een waar laat ik dat zo gauw vergaarbak. Maar dan was ik al weer zwanger van de volgende dus namen we de moeite niet de box voor die korte tijd op te bergen.

Ik geloof dus dat de box hier 11,5 jaar binnen heeft gestaan. Daarin is hij alleen een korte periode tussen de 5de en de 6de tiujdelijk de kamer uitgeweest.

Met 11 maanden wilde Bian er echt niet meer in, dan was het echt steeds huilen dus toen hebben we de box opgeborgen :slight_smile:

Ik hoop er nog anderhalf jaar gebruik van te maken.

We hebben hier 3 katten rond lopen en 2 konijnen in een kooi zitten, dus ik zou niet willen dat wanneer ik even naar de wc ben en Kimberly zou kunnen lopen, dat ze de katten of konijnen zeer doet en dan een knauw krijgt of gekrabt wordt.

Ook als ik ga strijken lijkt het me wel fijn om ze dan even in de box te zetten.

Op het moment hebben we een zelf opgeknapt ledikantje als box staan, maar nu wordt ze zo groot dat we zondag een box neer gaan zetten. :dance:

Noa zit ook nog dagelijks in de box, vooral 's morgens terwijl ik het huishouden doe. Ze vind het zelf ook nog best erin, dus voorlopig blijft 'ie hier mooi staan (ik hoop zeker tot ze anderhalf is).

niet gestemd want ik weet het nog niet. Minke zit er nog geregeld in maar mss komt dat ook doordat ie er nog voor Jelmer staat. Aangezien Minke er nog niet uitklimt is het een mooie parkeerplek als het nodig is :thumbup: en bovendien met een laken erover een onovertroffen goeie tent :mrgreen: . Hij staat hier nog wel even aangezien Jelmer er nog lang niet uit kan klimmen :mrgreen: