Hoelang duurt het?

Even een vraag, hoelang duren die sprongetjes?

Is hier nu twee dagen aan de gang en heb niet het idee dat hij er nu klaar mee is :frowning:

geen idee ik doe hier niet zo aan sprongetjes… hehe, maar wil je wel een knuf geven… komt vast goed :stuck_out_tongue:

Ik geloof ook niet in sprongetjes. Tuurlijk zijn er af en toe fasen waardoor je kindje wat hangerig is, dat kan allerlei oorzaken hebben maar ik geloof niet dat kinderen dat volgens een bepaald schema doen. Hier varieerden de hangerige perioden van een dag of wat tot weken aan een stuk. Met vaak een duidelijke reden erachter.

ik sluit me volledig bij kiddo aan :thumbup:

en vaak blijkt na een lastige periode wel waarom, dat je kindje weer iets nieuw doet oid

Cleo heeft net ook een moelijke periode achter de rug dat ze het zle fook niet echt meer wist, heeft 4 weken geduurt toen was het over en ging ze staan.

Dus ja is sneu voor je kindje (en voor jou) maar het heeft allemaal een goede reden :hug:

Ja die moeilijke periodes noemen ze toch gewoon sprongetjes? :think:

@TaMa wrote:

Ja die moeilijke periodes noemen ze toch gewoon sprongetjes? :think:

Ja… en ik denk dat mijn kleine gezellig meedoet… :roll:

denk dat t voor ieder kindje anders is, maar aan t begin komen ze korter op elkaar, maar duren ze ook korter. In mijn oei ik groei boek zijn bij de eerste 3 sprongen resp. 1, 2 en 1 weken zwart gekleurd, maar bij Emma heb ik niet het idee gehad dat de 1e 2 zolang duurden, de eerste een dagje en de 2e wat langer, maar ook weinig van gemerkt eerlijk gezegd. Nu zit de derde er al weer aan te komen (of ze zit er precies in, ik weet t niet zo goed).

hier is het opvallend dat Lev met de ‘lastige’ periodes tot nu toe mooi het Oei-ik-groei boek volgt en daarna ook dingen kan die daarin staan, of je het nou een sprongetje noemt of niet.

bij het tweede sprongetje (start tussen 7 en 9 weken) staat in het boek dat het hangerige/huilerige tussen een paar dagen tot 2 weken kan duren.

sterkte ermee in ieder geval :hug: