hoelang drinkt je kindje?

ik was benieuwd hoelang jullie kindjes drinken en hoe oud ze dan zijn

lizz is de laatste tijd met 10 minuten klaar en vaak maar 1 borst en dan wil ze niet

meer borst voelt wel leeg aan zal ze hem wel leeg hebben ook denk ik?

Naarmate ze ouder worden gaan ze steeds effectiever drinken, dus dat kan heel goed hoor.

Hier verschilt het per keer, soms beide borsten wel een minuut of 10 en soms is hij binnen 5 min. na 1 kant al klaar :wink:

ja nu 10 minuten 1 borst en nu wilde ik dr andere kant nog geven

nou mw wordt echt boos :lol:

en net 2 maanden en ze wil perse zitten :roll:

dat wordt me er 1 :mrgreen:

O hahaha herkenbaar, dat was hier net zo, nu zit meneer vaak te mopperen op schoot/ in de box en als je hem dan rechtop zet (zodat hij op zijn benen kan staan) krijg je de grootste lach van de wereld :inlove: :lol:

Al hoop ik toch dat hij nog een poosje baby blijft :shifty:

Hier dronk ze echt heel vaak maar 5 minuten. Hoe ik ook probeerde om langer te doen, echt niet dat ze dat wilde. Boos dat ze werd…

Stond wel tegenover dat ze om de 2 uur kwam overdag maar ja daar wende ik ook wel aan.

Nu is ze wat ouder, drinkt wat minder vaak omdat ze bijvoeding krijgt en nu drinkt ze vaak wel langer.

Jullie meisje regelt het echt ontzettend goed hoor :slight_smile:

Indy was net zo, ze dronk echt max 10 minuten soms 5 minuten en maar 1 kant per keer meer wou ze niet :mrgreen:

Hier juist een ventje wat graag oneindig lang aan de borst lag… :wink:

Ik bleef meestal net zo lang zitten tot ie vanzelf los liet of in slaap viel :inlove:

Weet niet of de 2e ook zo langdradig gaat zijn, maar ik hoop wel dat hij/zij wat sneller zal zijn… Bij de 1e heb je er nog alle tijd voor he :wink:

Dean deed in het begin tussen de 20 en 30 min. over 1 borst tot hij een week of 8 was

Nu is hij meestal met 10 min. klaar.

Nu krijgt hij elke voeding 2 borsten (alleen na een lange nacht krijgt hij 1 borst). Per borst 10 minuten bezig. Hij is nu 4 maanden

Toen hij jonger was dronk hij echt lang… wel 20 min aan 1 borst en dan nog aan de andere (10-15 min).

Hij laat ook echt niet zelf los hoor, is lekker aan t sabbelen. Dus haal m er zelf vanaf en dat vindt hij prima!

hier is het 5-10 minuten! en altijd maar 1 borst

Hier was het ook altijd maar een minuut of 8 en 1 borst per keer

(vanaf een maandje oud denk ik, tot onlangs 7mnd en toen wou ze niet meer :().

Meneertje hoeft hier maar weinig moeite te doen, en drinkt rustig. Als hij goed wakker is dan ligt hij zo een half uur aan de borst, is hij nog wat moe valt hij na 10min in slaap maar wordt wakker en wil weer drinken als ik hem dan probeer in de wieg of box te leggen. Zo ben ik regelmatig een uur kwijt voordat het ok is. Lastig met een kleine dreumes die ook aandacht wil.

mijn meisje dirnkt hooguit maar 5 minuten per borst. Ze is oko niet van het sabbelen dus daarna is het gewoon klaar en gaat ze lekker lachen :inlove:

T.ommy dronk vanaf het begin echt heel kort, maar 5 a 10 minuten.

N.oah dronk heel lang, maar dat bleek later door andere problemen te komen.

T.ommy was bij 8 maanden al 10 kilo, dus kwam genoeg aan van die korte drinkmomentjes :inlove:

Liefs Suzanne